loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 10 جیلینگام 0 Fa Cup
 آرسنال 10 جیلینگام 0 Fa Cup

آرسنال ۱۰ جیلینگام ۰ Fa Cup

شروع کار تیم بانوان آرسنال در جام حذفی این فصل طوفانی بود
 
دیدار آرسنال و تیم ناشناخته جیلینگام در حالی انجام شد که ویویان میدیما برای صدمین بار پیراهن توپچی ها را به تن کرده بود و تیمه گلدی بازیکن آکادمی هم در نیمه دوم به میدان آمد و اولین بازی رسمی خود را برای تیم بانوان آرسنال انجام داد.
 
آرسنال با وجود خط حمله بسیار قوی خود انتظارش میرفت که زود به گل اول دست یابد و همین اتفاق هم افتاد. جیل رورد دقیقه 7 توپچی ها را 1-0 پیش انداخت. پنج دقیقه بعد بث مید بازیکن جوان انگلیسی توپچی ها از یک زاویه بسته سمت راست  گل دوم را به ثمر رساند. 
 
دقیقه 15 گل سوم را کاپیتان کیم لیتل به ثمر رساند و چهار دقیقه بعد میدیما با همکاری خوب فورد و رورد چهارمین گل را راهی دروازه ی جلینگام کرد.
 
رورد که در این بازی درخشان حاضر شده بود گل دوم خود را هم دقیقه 21 به ثمر رساند اما عظش او برای گلزنی پایان نیافت و 3 دقیقه مانده به پایان وقت قانونی در نیمه نخست موفق شد هت تریک کند تا این دیدار با نتیجه 6-0 در نیمه اول به پایان رسد. 
 
با شروع نیمه دوم جیلینگام بازی را کنترل کرد و توپچی ها 15 دقیقه برای رسیدن به گل هفتم خود منتظر ماندند اما ارزشش را داشت چون این گل توسط بازیکن خوش نام جوان ما آنا پتن به ثمر رسید. این اولین گل رسمی او در لباس آرسنال بود.میدیما در سمت چپ محوطه جریمه برای پتن خلق موقعیت کرد و او نیز به خوبی از پس این ماموریت برآمد و کار را تمام کرد. 
 
گل هشتم آرسنال دقیقه 70 روی پاس دیدنی ویلیامسون برای ون د دنک به ثمر رسید. این هافبک محبوب هلندی با یک هد زیبا دروازه ی تیم میهمان را باز کرد. دو دقیقه بعد نهمین گل آرسنال را بازیکن تعویضی توپچی ها یعنی جردن نابز خیلی راحت راهی دروازه ی جیلینگام کرد. 
 
پس از گل نهم برای دقایقی یاران تیم میهمان مانع گلزنی دوباره ی توپچی ها شدند و دوست نداشتند تیمشان در میدوپارک 10 گل دریافت کند اما این پایان کار نبود. یک دقیقه مانده به پایان وقت قانونی نیمه دوم بود که بث مید دومین گلش را در این بازی به ثمر رساند و تعداد گل های خورده یاران جیلینگام در زمین آرسنال به دو رقم رسید. 
 
دیدار بعدی توپچی ها در این جام روز 16 می خواهد بود که آخرین روز و پایان کار مونتمورو با تیم بانوان آرسنال نیز هست. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۳۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰