loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2 وستهم 0 The FA WSL
آرسنال 2 وستهم 0 The FA WSL

آرسنال ۲ وستهم ۰ The FA WSL

بانوان آرسنال دیشب در یک دیدار معوقه مقابل وستهم به پیروزی رسیدند تا یک قدم دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شوند.

 

جو مونتمورو در این دیدار ویویان میدیما را در پست شماره 10 بازی داد و این ستاره هلندی در ترکیب خوش درخشید تا هشتمین برد پیاپی توپچی ها هم رقم بخورد.

 

در آخرین رویارویی دو تیم در سوپرلیگ انگلیس، آرسنال 9-1 وستهم را در هم کوبیده بود. دیدار چهارشنبه شب هم با موقعیت های فراوانی برای تیم میزبان همراه بود، اما توپچی ها در ضربات نهایی آن طور که باید دقیق نبودند.

 

کیتلین فورد اولین موقعیت این بازی را برای تیمش ایجاد کرد، اما با سیو آرنولد متوقف شد. پس از آن، ضربه جردن نابز از فاصله 6 یاردی به بیرون رفت. این ستاره انگلیسی در ادامه دروازه وستهم را باز کرد، اما حرکت او آفساید تشخیص داده شد.

 

حدود 15 دقیقه مانده به پایان نیمه اول، نوئل ماریتز با پرتاب اوت، میدیما را صاحب توپ کرد تا ماشین گلزنی آرسنال جادویش را آغاز و دروازه بان حریف را تسلیم کند. هیچ بازیکنی در دربی های لندن به اندازه این ملی پوش هلندی موفق به گلزنی نشده است (12 گل).

 

با مقاومت وستهم، توپچی ها در نیمه دوم کار سختی پیش رو داشتند، اما در نهایت کاپیتان کیم لیتل سد دفاعی حریف را شکست و با عبور از دو مدافع پیش رویش یک بار دیگر دروازه آنها را فروریخت.

 

لیدیا ویلیامز تا پایان بازی دروازه اش را بسته نگه داشت تا رکورد کلین شیت پیاپی توپچی ها در این فصل به 720 دقیقه برسد.

 

با این پیروزی، شاگردان مونتمورو 44 امتیازی شدند و با 3 امتیاز بیشتر از منچستریونایتد جایگاه خود را در رده سوم جدول کمی محکم تر کردند.

 

تنها 2 بازی تا پایان رقابت های این فصل سوپرلیگ بانوان انگلیس باقی مانده و آرسنال یکشنبه به مصاف اورتون خواهد رفت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۹
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰