loading
در حال بررسی درخواست شما
مک کیب با ما خواهد ماند
مک کیب با ما خواهد ماند

مک کیب با ما خواهد ماند

کیتی مک کیب کاپیتان تیم ملی ایرلند قرارداد بلند مدتی جدیدی را با آرسنال به امضا رساند.
 
مک کیب دسامبر 2015 از شلبرن به جمع توپچی ها پیوست و تاکنون 113 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است. 
 
این وینگر 2 ساله با آرسنال تجربه قهرمانی در جام حذفی، کانتیننتال کاپ و سوپرلیگ را دارد. این بازیکن این فصل نقش کلیدی در موفقیت توپچی ها داشته و در 24 بازی 12 پاس گل داده و 4 بار هم موفق به گلزنی شده است. 
 
مک کیب در مصاحبه با سایت رسمی آرسنال گفت: " واقعا خوشحالم. احساس میکنم در جایگاه خوبی قرار داریم و آماده ایم که مستحکم این راه را ادامه دهیم. خوشحالم که این قرارداد بسته شد و اکنون آماده ام به تیم کمک کنم تا جام های بیشتری ببریم." 
 
" از زمانی که به این باشگاه پیوستم تاکنون شگفت انگیز بوده است.در طول راه فراز و نشیب هایی وجود داشته اما فکر میکنم من در تیمی که ساختیم جایگاه خوبی دارم، با تمام بازیکنانی که جذب کردیم و کارمندانی که در پشت صحنه فعالیت دارند. خیلی خوشحالم که در آینده هم به این باشگاه متعهد هستم."
 
" ما دختران خیلی خوب و با استعدادی در زمین داریم اما حتی آنها در خارج از زمین بهتر هستند و این چیزیست که من عاشق آن هستم. واقعیت این است که ما همواره در کنار هستیم و واقعا فکر میکنم این را در زمین هم به نمایش میگذاریم."
 
"من هر کاری که بتوانم برای باشگاه انجام می دهم و تا جایی که بتوانم به سختی برای تیم تلاش میکنم و هر چه دارم ارائه می دهم. بدیهی است که کار من کمک و بردن است. اینکه یک سال است هواداران را کنارمان نداریم خیلی سخت میگذرد بنابراین برای بازگشت آنها نمی توانیم صبر کنیم."
 
جو مونتمورو در مورد این قرارداد گفت: " کیتی مک کیب یکی از مورد توجه ترین بازیکنان تیم در سه یا چهار سال گذشته است. این یک پروژه هیجان انگیز بود. از زمانی که بازیکن قرضی بود و او را بازگرداندیم همواره در چالش های ما بود و من فکر میکنم که به یک بازیکن جناح چپ در سطح جهانی تبدیل شده است. به او اعتبار زیادی میدهم. شخصیت او دقیقا همان چیزیست که ما در ترکیب تیممان می خواهیم." 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۱۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰