loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 0 استون ویلا 0 The Fa WSL
آرسنال 0 استون ویلا 0 The Fa WSL

آرسنال ۰ استون ویلا ۰ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال که هفته گذشته با تثبیت شدن جایگاهش در رتبه سوم سهمیه اولیه حضور در چمپیونزلیگ سال آینده را کسب کرده بود دبروز در آخرین دیدار خود در سوپرلیگ در زمین خود مقابل استون ویلا متوقف شد
 
روند بازی دیروز برای تیم مونتمورو که موفق شده بودند 9 پیروزی متوالی را کسب کنند بسیار خسته کننده بود. آنها در نهایت موفق شدند با 48 امتیاز و تنها یک امتیاز بیشتر از منچستریونایتد مقام سوم را از آن خود کنند. 
 
تیم بانوان با 4 تغییر نسبت به دیدار گذشته خود مقابل اورتون به میدان آمد. ویلیامز، ووبن موی، مایر و رورد به ترکیب اصلی تیم بازگشتند. نابز به عنوان وینگر چپ به میدان رفت و استف کتلی هم که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته بود دقایقی به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. 
 
در طول بازی یاران استون ویلا بازی تدافعی و سرسختانه ای را از خود نشان داده و دل به ضد حملات بستند. پس از اینکه یاران آرسنال به سختی توانستند توسط مید موقعیت گلزنی ایجاد کنند شوت ویو میدیما توسط دروازه بان ویلا مهار شد و این موقعیت خوب توپچی ها در نیمه نخست از دست رفت. 
 
نیمه دوم کتلی جای مایر را در پست دفاع چپ گرفت. در این نیمه باز هم یاران ویلا به خوبی از دروازه ی تیمشان دفاع کردند چون برای بقا در لیگ نیاز به کسب امتیاز داشتند. کیم لیتل، رورد و ووبن موی بارها تلاش کردند برای آرسنال گلزنی کنند ولی موفق نشدند. همچنین ویویان میدیما هم تلاش کرد با گلزنی کفش طلا را از آن خود کند اما نیاز به 3 گل داشت که در نهایت موفق نشد و این عنوان به سم کر مهاجم چلسی رسید. کر در این فصل 21 گل به ثمر رساند و میدیما با 18 گل زده دومین گلزن برتر این فصل سوپرلیگ شد. در آخراین بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
 
فصل 2020/21 با قهرمانی چلسی به پایان رسید. یاران چلسی 57 امتیاز کردند. منچسترسیتی با 55 امتیاز دوم شد و همانطور که ذکر شد آرسنال با 48 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و آخرین سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کرد.
 
دیدار بعدی آرسنال یکشنبه هفته آینده در دور پنجم جام حذفی و مقابل کریستال پالاس خواهد بود. مونتمورو در این بازی برای آخرین بار روی نیمکت توپچی ها خواهد نشست. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۲۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۶۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰