loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین مصاحبه ایدوال با سایت رسمی
اولین مصاحبه ایدوال با سایت رسمی

اولین مصاحبه ایدوال با سایت رسمی

یوناس ایدوال سرمربی جدید تیم بانوان آرسنال پس از برعهده گرفتن این سمت در مصاحبه ای با سایت رسمی گفت: 
 
" خیلی خوشحال و هیجانزده ام که این فرصت برایم مهیا شد در چنین باشگاه بزرگی کار کنم. فکر میکنم فصل بزرگی پیش رو داریم. هم از نظر باشگاه هم از نظر فوتبال بانوان در عرصه ی بین المللی. بنابراین برای شروع فصل جدیدی از زندگی ام آرام وقرار ندارم." 
 
" جاه طلبی که این باشگاه دارد این است. آنها میخواهند یکی از بزرگترین تیم های پیشرو در فوتبال بانوان جهان باشند. این چیزیست که من را جذب می کند. بدیهیست که آنها میخواهند هم قهرمان چمپیونزلیگ شوند هم سوپرلیگ انگلستان." 
 
" البته باشگاه درباره روشی که میخواهیم به موفقیت برسیم و سبک بازی فلسفه ی مشخصی دارد که ما از طریق آن قصد داریم به موفقیت دست یابیم. همچنین اینکه این یاشگاه تاریخی غنی دارد من را هیجان زده میکند." 
 
" آرسنال موفق ترین تیم انگلیس است و به خاطر پیشرفت فوتبال بانوان تیم های دیگری هم در حال آمدن هستند اما از آنچه که از افراد حاضر در باشگاه شنیده ام این تیم در حال سرمایه گذاری عمده در باشگاه بانوان است."
 
" همواره از جاه طلبی باشگاه صحبت میشود. اینکه اکنون کجا هستند و در آینده میخواهند به کجا برسند. بعد از آن میخواهم ببینم آیا من واقعا فرد مناسبی برای این مسئولیت هستم و میتوانم باشگاه را به کدام مقصدی که باشگاه میخواهد برسانم. اما اکنون مهم ترین مسئله چشم انداز باشگاه است. چشم انداز آن مشخص و بلند پروازانه است." 
 
" من در روزنگارد مشغول کار بودم که مدیران تیم بانوان آرسنال برای قبول این مسئولیت با من قرار گذاشتند و با هم ملاقات داشتیم. با کلر ویتلی درمورد چشم اندازهای باشگاه و اینکه میخواهیم کجا باشیم صحبت کردم همچنین با ادو مدیر فنی باشگاه، ریچارد گارلیک و وینکاتشام صحبت کردم. احساس میکنم که این چشم انداز فقط مخصوص تیم بانوان نیست بلکه کل باشگاه پشت این چشم انداز قرار دارد و برای همین باعث شد مصمم شوم و دانستم این پروژه برای من مناسب است."
 
" به چند دلیل این فصل برای ما فصلی کوتاه خواهد بود. اول قرار است بازی های دور  مقدماتی چمپیونزلیگ را داشته باشیم که در اواسط ماه آگوست خواهد بود. بعد از آن هم با برنامه بسیار فشرده ای رو به رو خواهیم بود که شامل مسابقات مختلفی است." 
 
" بنابراین باید مطمئن شویم بازیکنانی در اختیار داریم که بتوانند فشردگی بازی ها را تحمل کنند و بفهمند که این بازی ها برای ما چه ارزشی دارند. اکنون ما در تیممان بازیکنانی داریم که از همان ابتدا در دسترس هستند و البته ما آنها را از نظر آمادگی جسمانی و سبک بازی به سطحی که مورد خواسته خودمان است میرسانیم."
 
" ما طی دو تا سه هفته همه این کارها را انجام خواهیم داد اما باید به اندازه کافی کار کنیم و از همان ابتدا رقابتمان را شروع کنیم. بعد از ان باید در طول فصل به پیشرفتمان ادامه دهیم." 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰