loading
در حال بررسی درخواست شما
تاوارس از بنفیکا به آرسنال پیوست
تاوارس از بنفیکا به آرسنال پیوست

تاوارس از بنفیکا به آرسنال پیوست

نونو تاوارس با قراردادی بلندمدت از بنفیکا به جمع توپچی ها پیوست
 
این مدافع 21 ساله کار خود را از آکادمی بنفیکا آغاز کرد. اکتبر 2018 در تیم دوم بنفیکا بازی کرد و پس از آن به تیم اصلی پیوست. او اولین بار برای تیم اصلی سال 2019 در سوپرکاپ پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به میدان رفت. 
 
طی دو سال گذشته او به تیم ملی زیر 21 ساله های پرتغال دعوت و 25 بار هم برای بنفیکا به میدان رفته است. نونو در هر دو بازی که فصل گذشته در لیگ اروپا مقابلشان قرار گرفته ایم حضور داشته و به عنوان یار تعویضی به میدان آمده است. 
 
ادو گاسپار درباره این انتقال در مصاحبه با سایت رسمی گفت: " نونو بازیکن با استعداد جوانیست که بسیاری از باشگاههای اروپایی خواهانش بودند. او خط دفاع و به ویژه دفاع چپ ما را مستحکم تر خواهد کرد. مشتاقیم او در کنار ما پیشرفت کند و به یکی از مهره ای مهم تیم اصلی ما تبدیل شود."
 
میکل آرتتا نیز در مصاحبه ای گفت: " ورود نونو را به باشگاه خوش آمد میگوییم.او بازیکن جوانیست که بسیار امیدوار و با انگیزه است که با بنفیکا پیشرفت خوبی داشته و با حضور در تیم زیر 21 ساله های پرتغال کیفیت خود را به نمایش گذاشته است. با ورود نونو خط کمیت و کیفیت خط دفاعمان پیشرفت و قدرتمندتر خواهد شد به ویژه انرژی به سمت چپ زمین تزریق میشود.  ما به زودی منتظر ورود نونو، اضافه شدن او به خانواده آرسنال و بازی اش مقابل دیدگان هواداران خارق العاده آرسنال هستیم."
 
این بازیکن جوان پرتغالی پس از گذران دوران قرنطینه اش به تیم اضافه میشود. او پیراهن شماره 20 را به تن خواهد کرد.     
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰