loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از شکست 2-0 مقابل چلسی
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از شکست 2-0 مقابل چلسی

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از شکست ۲-۰ مقابل چلسی

پس از آنکه دیشب آرسنال در هفته دوم لیگ 2-0 مقابل چلسی شکست خورد میکل آرتتا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود 
 
در مورد دیدن پیشرفت در تیمش ....؟
در نیمه دوم دیدم که تیم تسلیم نشد و به تلاشش ادامه داد. نگرش آنها اسثتثنایی بود. همیشه باخت 2-0 در خانه مقابل چنین حریفی با چنین عملکردی که  مثل امروز به صورت تیمی و انفرادی به نمایش گذاشتند سخت است اما آنچه مشخص بود این بود که آنها هرگز تسلیم نشدند. هواداران تلاش کردند آنها را تحت فشار بگذارند و ما نیز تا آخر تلاش کردیم بجنگیم.
 
در مورد اینکه چقدر بیماری کووید روی آمادگی تیمش تاثیر گذاشته ...؟
در حال حاضر واقعا چالش برانگیز است. ما 9 بازیکن را از دست دادیم که اکثر آنها از بازیکنان تیم اصلی هستند. این شرایطیست که ما داریم. ما تیمی را معرفی کردیم که در تاریخ باشگاه احتمالا بی سابقه خواهد بود اما به پسران اعتبار میدهم ، به تلاش و اشتیاقی که به تیم دادند. آنها در شرایط سخت شجاعانه بازی کردند. آنها تمام تلاش خودشان را میکنند اما در حال حاضر این برای پیروزی در مسابقات کافی نیست.
 
درباره بازی با منچسترسیتی و اینکه چطور تیم جوانش را آماده ی آن دیدار میکند...؟
تلاش این است که به آنها اعتماد به نفس دهیم  بگوییم چطور در فوتبال شرایط به ناگاه متفاوت میشود. شرایط جدول در ماه آگوست مشخص نمیشود. نمیخواهم ببینم کسی به خاطر خود، ترکیب یا تیم احساس شرمندگی میکند چون این کار کمکی به ما نمیکند. دوست دارم هر بازیکن و تیم بخواهد با چالش رو به رو شود و بجنگد زیرا به طور معمول اگر این کار را بکنید پاداشش را میبینید و من هم سعی میکنم این کار را برایشان بکنم.
 
در مورد هو کردن هواداران..؟
ابتدا هیجان زیادی در آنها دیدم. آنها واقعا سعی کردند تیم را تحت فشار بگذارند. وقتی 2-0 عقب هستید بین دو نیمه هیچکس خوشحال نیست. اگر کسی در نیمه اول بخواهد از این بابت خوشحال باشد آنوقت داریم خودمان را به عنوان تیمی که دارای تیمی غنی است گول میزنیم. فکر میکنم در نیمه دوم از تیم واکنشی متفاوت دیدید. هر وقت تیم حرکتی میکرد آنها واکنشی مثبت نشان میدادند. بازیکنان میگفتند هواداران با آنها خوب بودند اما در نهایت باید احساسشان را نشان میدادند .در حال حاضر نمیخواهید اتفاقات منفی باشند اما شرایطی که ما اکنون داریم دشوار است. ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به آنها نیاز داریم. 
 
در مورد اینکه  در نیمه اول خطا روی ساکا پنالتی بود...؟
بله ...مشخص است
 
در مورد شرایط تیرنی و مارتینلی ...
آنها اجبارا لنگ میزدند. تیرنی مصدوم بود و گابی گرفتگی داشت. او و بوکایو مدت هاست که 90 دقیقه بازی نکرده اند. آنها در حالی که آمادگی کامل نداشتند به سختی تلاششان را کرد.
 
در مورد اینکه آیا تیم او با وجود مشکلات زیادی که در همین ابتدای فصل دارد باید قضاوت شود..؟
نمیتوانیم این قضیه را کنترل کنیم. هر زمانی که بتوانیم در مورد مسائل که با آن روبه رو هستیم توضیح میدهیم اما همیشه و در هر بازی از این باشگاه انتظار پیروزی میرود. طبیعیست وقتی که این اتفاق نمیوفتد به ما انتقاد میکنند و هرچه را میخواهند می بینند. همین است. امیدواریم شرایط بهتر شود. وقتی بازیکنان بازمیگردند به زمان زیادی نیاز خواهند داشت چون مدت هاست که بازی نکرده اند. فکر میکنم شرایط کاملا متفاوت خواهد بود  امیدارم که شاهد ترکیبی متفاوت، سطح متفاوتی در بازی و نتایج متفاوتی باشیم پس از آن داستان میتواند عوض شود. خوبی فوتبال این است که شرایط به سرعت می تواند تغییر پیدا کند. 
 
در مورد اینکه بن وایت میتواند در بازی با سیتی به میدان رود...؟
فکر نمیکنم. نه 
 
در مورد شرایط اوبامیانگ ، میزان آمادگی او و اینکه میتواند بازی با سیتی به میدان رود...؟
نمیدانم او تلاش زیادی کرد تا بتواند روی نیمکت بنشیند. او فقط یک روز تمرین کرد و با بیماری سختی دست و پنجه نرم کرد. مدت زیادی در رختخواب بود اما میخواست در تیم باشد و کمک کند و من فکر میکنم زمانی که به میدان آمد به تیم کمک کرد.
 
در مورد اینکه به بازی با 3 مدافع مقابل چلسی فکر کرده بود  ...؟ 
تا جایی که میتوانید تصورش را کنید به گزینه های مختلف فکر کردم اما در طول هفته دچار شرایط کرونایی و دیگر وقایع بودیم. ما تیم هایی را که با سه مدافع بازی میکردند و چلسی را که اینجا در لیگ 4 مدافعه بازی کرد شکست داده بودیم اما آنها امروز بهتر بودند. 
 
در مورد اینکه امیدوار است که با بازگشت اعضای تیم اوضاع برای او متفاوت باشد…؟
بله صد در صد
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰