loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی 1-0 مقابل نوریچ
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی 1-0 مقابل نوریچ

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی ۱-۰ مقابل نوریچ

تیم آرسنال امروز عصر موفق شد با تک گل اوبامیانگ نوریچ را شکست دهد. پس از این پیروزی آرتتا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود 
 
در مورد برد و تسکین پس از آن ...
بعد از سه شکست از نظر احساسی بازی بسیار سختی جلو دیدگان هواداران بود. بای بسیار مهمی برای ما بود و محکوم به برد بودیم. دیدم که خیلی سریع متحد شدند و حملات خود را آغاز کردیم و میخواستیم گل بزنیم و همه را راضی کنیم. از دقیقه 20 ، 25 کمی متزلزل ظاهر شدیم. تلاش میکردیم سریع حمله کنیم. یک بازی باز بود. در نیمه دوم بازی را بیشتر کنترل کردیم و باید گل های بیشتری به ثمر میرساندیم. 
 
هفته های گذشته برای او چگونه سپری شد...؟
باید بگویم 10، 15 روز گذشته بهترین روزهای دوران فوتبالی من بود. نمی گویم ساده ترین دوران بود اما احتمالا بهترین بود. شما باید دلیلی پیدا کنید که چرا کاری را انجام می دهید و چرا تصمیم گرفتید بازیکن و مربی فوتبال باشید. در این مدت همه چیز منطقی پیش رفت. در مورد روابطی که ایجاد کردیم صحبت میکنم. از اعتمادی که همه افراد در باشگاه دارند حرف میزنم. در مورد ارتباطات و واکنش های احساسی بازیکنان و رفتار همه افراد در تیم. در مورد همه ی بخش های باشگاه صحبت میکنم. اینکه حمایت میکنند و سعی میکنند پیشرفت حاصل شود و در این شرایط مثبت باشند. شما باید برنده بازی های فوتبال باشید اما برای من شادی مطلق وقتی بود  که رفتار تمام افراد را در مورد ایده ای که داریم دیدم. 
 
در مورد اینکه از شنیدن صدای هواداران خوشحال شد...؟
آنچه توصیف میکنم احتمالا چیزیست که شما نمی بینید. آنچه در داخل رخ میدهد. من شک داشتم، برایم سوال بود چون باید می خواندم و می فهمیدم و باید در مورد نظراتی که میدادند تامل می کردند. نمی دانم روی آنها چقدر تاثیر میگذارد. فکر میکنم که باشگاه در ارسال پیام در مورد کارهایی که انجام میدهیم دستش باز است. سوال دارم. من باید صادق باشم اما من هوادارانی را دیدم که خارق العاده بودند و سعی میکردند از تیم الهام بگیرند و سعی می کردند بگویند : " ما آماده رنج کشیدن با شما هستیم و از شما حمایت خواهیم کرد." بقیه اش مهم نیست. بسیار سپاسگزارم و با دیدن آن احساساتی شدم زیرا فکر میکنم در فوتبال دیدن چنین صحناتی خیلی سخت است.  شاید مردم انتظار چیزهایی را داشته باشند یا بخواهند راههای دیگری طی کنند یا بخواهند نفرتشان را منتقل کنند ولی اصلا اینطور نبود و من بسیار سپاسگزارم.
 
در مورد اینکه هواداران شعار میدادند " ما بیدار هستیم" و این بامزه بود ...
این شعار نشنیدم ولی اگر به شیوه ای خنده دار آن را گفته باشند باید آن را بپذیریم
 
در مورد عملکرد آرون رمزدیل ...
به نظرم عالی بود. نه تنها از نظر تکنیکی بلکه در زمینه انتقال صحبت ها. انرژی و نوع ارتباط او با مدافعان، نوع واکنش ، زبان بدن و ... و فکر میکنم این عالی بود. ما دو دروازه بان فوق العاده داریم و هیچگاه فراموش نمیکنم برند برای ما چه کارهایی انجام داده و چه دروازه بان خوبیست. باید تصمیم میگرفتیم و فکر میکنم آرون برای چنین موقعیت هایی انتخاب خوبی است و برای همین امروز این تصمیم را گرفتم. 
 
در مورد اینکه قصد دارد از دروازه بان ها به صرت چرخشی استفاده کند؟
باید ببینم عملکردشان چطور است. حالا نیاز داریم بازی ها را ببریم بنابراین هرکسی عملکرد بهتری داشته باشد، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و قابل اعتمادتر باشد بازی خواهد کرد. 
 
در مورد تومیاسو ؟ 
خیلی مثبت بود. اولین برخورد ما با او خیلی لذت بخش و سرشار از انرژی مثبت بود. لحظه ای که پا به زمین گذاشت واقعا متمرکز و مصمم بود. نقشش را بسیار خوب درک میکند. او گرفتگی ماهیچه داشت. فقط یک روز و نیم با ما تمرین کرد. باید سفر میکرد و از نظر احساسی هم اولین بازی خود را سپری میکرد و برای همین او را بیرون کشیدیم. 
 
در مورد آرزوهای آرسنال در این فصل...
میخواهیم همراه با بهترین های این کشور در جایگاههای بالا و بهترین باشیم مثل دورانی که از نظر عملکرد و جام هایی که می گرفتیم یکی از بهترین ها بودیم. این تنها هدف ماست. 
 
در مورد عملکرد سامبی...
توماس از نظر آمادگی جسمانی برای 90 دقیقه حضور در میدان آماده نبود و نمیخواستیم ریسک کنیم. سامبی از وقتی از بلژیک آمد از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود و فقط نصف روز با ما تمرین کرد. برای سبکی که میخواستیم بازی کنیم گزینه ای نداشتیم زیرا بازیکنانمان در میانه میدان یا مصدوم بودند یا محروم و امیل هم در دسترس نبود. سامبی تلاش زیادی کرد و برای همین است که به شما میگویم چقدر بچه ها دوست دارند کاری انجام دهند و کسی در لحظات سخت خودش را پنهان نمیکند. آنها تحت هر شرایطی میخواهند از خط عبور کنند و امروز این را نشان دادند. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۲۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰