loading
در حال بررسی درخواست شما
۱۷ نقل قول برتر اهالی فوتبال در مورد پاتریک ویرا
۱۷ نقل قول برتر اهالی فوتبال در مورد پاتریک ویرا

۱۷ نقل قول برتر اهالی فوتبال در مورد پاتریک ویرا

روی کین:
اگر در زمین دعوایمان بشود او احتمالا این قدرت را دارد که مرا بکشد.
 
روبرتو مانچینی:
بازیکنی مثل پاتریک ویرا هر سال زاده نمی‌شود...
 
زلاتان ابراهیموویچ:
افرادی که ما را می‌شناسند می‌دانند هر دوی ما ذهنیت برنده را در رفتارمان داریم. او از آن دسته بازیکنانی است که ۱۰۰درصد توانش را برای تیم می‌گذارد و بقیه اعضای تیم را هم برای این موضوع تهییج میکند. بازیکنان زیادی در دنیای فوتبال وجود ندارند که من اینگونه آنها را تحسین کنم...
 
آرسن ونگر:
او مثل بند نافی است که تیم را به هواداران گره میزند
 
پل مرسون:
او هر کاری بخواهد انجام میدهد و مثل کوه محکم است.
 
دیوید دین:
وقتی تازه به باشگاه اومده بود و در حال یادگیری زبان انگلیسی بود قبل از بازی اولش به فرانسوی از او پرسیدم آیا میتوانی چند کلمه انگلیسی با من صحبت کنی؟
او جواب داد: tottenham are shit
 
پیتر اشمایکل:
من همیشه آرزو داشتم با او همبازی شوم زیرا او باعث بالا رفتن سطح بازی‌مان می‌شد. آرسنال ترکیب خوبی در دست داشت اما همه معتقد بودیم آنها بدون پاتریک حداقل ۲۵ درصد توانشان را از دست خواهند داد.
 
آرسن ونگر:
او خودش را از هیچکس پنهان نمیکرد، هرچقدر وظایف سخت تری به گردن او میگذاشتم او قوی‌تر میشد...
فرانک لمپارد:
وقتی در مقابل پاتریک ویرا و روی کین بازی می‌کردم، جوان بودم و آن‌ها من را راهنمایی می‌کردند. به یاد دارم که من یک پسر جوان بودم، پاتریک مدام آن را روی سرم می‌کوبید.
 
جیمی کاراگر
یک هیولا، همکاری او با امانوئل پتی عالی بود. عملکرد او مقابل لیورپول در فینال جام حذفی 2001 برجسته است. او باشکوه بود و لیاقت این را نداشت در سمتی قرار بگیرد که بازنده هستند.
پس از آن در رختکن، همه مرتباً می گفتند: چقدر ویرا خوب بود؟ استیون جرارد هنوز درمورد آن بازی صحبت می‌کند زیرا ویرا به او فهماند که برای رسیدن به قله باید چند سطح دیگر صعود کند.
 
مارسل دسایی
دو بازیکن در یک نفر. او فیزیک فوق العاده‌ای دارد اما در عین حال بسیار تکنیکی بود، آنچه برای یک هافبک مدرن بسیار مهم است، او غریزه گلیادور [گلزنی] دارد. 
 
یان رایت
یک رهبر و برنده ذاتی. او هر آنچه را که از یک هافبک بخواهید دارد. او می‌تواند حمله کند، دفاع کند و گلزنی کند. او در گرفتن توپ در نقاط حساس وسط زمین و شروع حملات بسیار درخشان است.
 
مارتین کیون
شما به دنیس برکمپ نگاه می‌کنید و به تیری آنری نگاه می‌کنید و مردم می‌گویند آن‌ها بازیکنان خوبی هستند که اینطور هم هست. مجسمه‌هایی از این افراد در خارج از استادیوم امارات وجود دارد، اما بدون توپ‌‌گیری‌های پاتریک شاید شرایط برای آن‌ها این طور فراهم نمی‌شد.
 
سول کمپل
او یک مرد همیشه پیروز است. او این خصلت را به همه تزریق می‌کرد و در زمین به همه‌ کمک می‌کرد. او از طریق هر چیزی فوتبال بازی می‌کرد و بازی کردن در کنار او واقعاً لذت‌بخش بود.
 
فلورنت مالودا
او یک افسانه است. بازی با او بسیار آسان بود، وقتی شما در کنار او تمرین می‌کردید مثل یک پسر جوان از او چیزهای زیادی یاد می‌گرفتید. او یک مبارز بود و شما به آن روحیه جنگیدن احتیاج دارید زیرا انجام هر بازی آسان نخواهد بود.
 
تیری آنری
در طول تاریخ بازیکنان زیادی وجود ندارند که شما بخواهید آن‌ها را با پاتریک مقایسه کنید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۶۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰