loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 5 منچسترسیتی 0 The Fa WSL
 آرسنال 5 منچسترسیتی 0 The Fa WSL

آرسنال ۵ منچسترسیتی ۰ The Fa WSL

شروع عالی تیم بانوان آرسنال در فصل جدید با پیروزی پرگل مقابل منچسترسیتی ادامه یافت. 
 
تیم سرمربی جدید آرسنال،  یوناس ایدوال که هر هفت بازی گذشته خود را برد سپری کرده است در هر هر بازی خود کمتر از 3 گل به ثمر نرسانده.
 
دیشب بازی را یاران تیم میهمان بهتر شروع کردند و دقایقی آرسنال را تحت فشار گذاشته بودند اما تیم برنامه خوبی برای ارائه داشت و زود توانست بر شرایط مسلط شده، موقعیت هایی ایجاد کند و به گل اول خود دست یابد. 
 
اما اولین گل آرسنال روی پاس رو به عقب اشتباه النا کندی به ثمر رسید. بث مید توپ را صاحب شد و پاسی دقیق برای یار خود میدیما فرستاد. او هم به راحتی دروازه ی سیتیزن ها را گشود. 
 
پس از این گل منچسترسیتی از هم پاشید. گل دوم روی اشتباه هیچ بازیکنی از حریف به ثمر نرسید بلکه توپچی ها روی حرکت خوب تهاجمی موفق شدند برای دومین بار دروازه ی تیم میهمان را باز کنند. پاس میدیما به کیم لیتل او را در موقعیت شوت زنی قرار داد. لیتل با پای راست شوتی محکم را راهی دروازه ی منچستری ها کرد. اینگونه بود که دومین گل به ثمر رسید. 
 
نیمه اول با پیروزی 2-0 به پایان رسید اما این برای یاران آرسنال کافی نبود. نیمه دوم نیز توپ و میدان از آن توپچی ها بود. کیتی مک کیب سومین گل این بازی و اولین گل خود در این فصل را به زیبایی به ثمر رساند. 
 
آرسنال پس از به ثمر رساندن گل سوم همچنان عطش گلزنی داشت. روی حملات پی در پی توپچی ها روی لیتل در محوطه جریمه خطا شد. همین بازیکن پشت توپ ایستاد و گل چهارم آرسنال هم به ثمر رسیده شد. 
 
تحقیر تیم منچسترسیتی به پایان نرسید. دقیقه 90+3 تیم به گل پنجم خود رسید. لیا ویلیامسون که هفته فوق العاده ای را با تیم ملی انگلیس گذرانده بود و در این تیم بازوبند کاپیتانی را از آن خود کرده بود موفق شد با ضربه سر دروازه ی میهمان را باز کند و این دیدار در نهایت با 5 گل به نفع آرسنال به پایان رسید. 
 
آرسنال با این پیروزی و کسب 9 امتیاز در سه بازی در صدرجدول رده بندی سوپرلیگ قرار گرفت. اکنون تیم یوناس ایدوال آماده میشود در چهارشنبه شب در یک چهارم نهایی جام حذفی با تاتنهام دیدار کند. ت.پچی ها در این دیدار میزبانند. 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰