loading
در حال بررسی درخواست شما
استون ویلا 0  آرسنال 4 The Fa WSL
استون ویلا 0  آرسنال 4 The Fa WSL

استون ویلا ۰ آرسنال ۴ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال با پیروزی مقابل استون ویلا موفق شد به روند فوق العاده خود در فصل جدید ادامه دهد همچنین دیشب شب فوق العاده ای برای کاپیتان کیم لیتل بود. این بازیکن موفق شد 150 و 151 اُمین گل خود را در لباس آرسنال به ثمر برساند. 
 
نیمه نخست بسیار سرد و خسته کننده سپری شد. یاران ویلا فقط سرسختانه دفاع میکردند و تنها لحظه مهم این نیمه دو موقعیتی بود که میدیما و لیتل ایجاد کردند. 
 
یوناس ایدوال متوجه کمبود خلاقیت بازیکنان تیم در منطقه یک سوم پایانی زمین شد و در نیمه دوم دست به تعویض زد. مانا ایوابوچی جای فریدا مانوم گرفت و این کار باعث شد قدرت هجومی تیم بالاتر رود و حملات بیشتری در این نیمه داشتیم. 
 
اولین گل آرسنال روی پاس فوق العاده ووبن موی برای کیم لیتل به ثمر رسید. این بازیکن باتجربه اسکاتلندی با شوتی دقیق از داخل محوطه جریمه دروازه ی تیم میزبان را گشود. با این گل کاپیتان آرسنال موفق شد در 234 اُمین حضور خود برای توپچی ها صد و پنجاهمین گلش را به ثمر برساند. او حالا دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه آرسنال است. جین لادلو با 211 گل صدرنشین است. 
 
ده دقیقه بعد تعویض طلایی ایدوال جواب داد. توبین هیث از سمت چپ نفوذ کرد و توپ را به محوطه جریمه رساند. مانا  توپ را گرفت و با پای راستش دروازه تیم سابق خود را باز کزد. 
 
اما زیباترین گل توپچی ها گل سوم بود. دروازه بان استون ویلا به اشتباه توپ را به کیتی مک کیب پاس داد. اگرچه فاصله مک کیب با دروازه 40 یارد بود اما او از همانجا توپ سرکشی را روانه دروازه ی تیم ویلا کرد و از قضا این توپ به گل نشست. 
 
در دقایق اضافه کیم لیتل گل چهارم را هم راهی دروازه ی استون ویلا کرد و این بازی با نتیجه 4-0 به نفع یاران آرسنال به پایان رسید. 
 
اکنون آرسنال از 4 بازی 12 امتیاز دارد  در صدر جدول رده بندی سوپرلیگ قرار گرفته است. سه شنبه نیز باید در اسپانیا با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا دیدار کند. 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰