loading
در حال بررسی درخواست شما
تمام بازیکنانی که تنها یک بار زیر نظر آرسن ونگر برای آرسنال بازی کردند
تمام بازیکنانی که تنها یک بار زیر نظر آرسن ونگر برای آرسنال بازی کردند

تمام بازیکنانی که تنها یک بار زیر نظر آرسن ونگر برای آرسنال بازی کردند

کانر هندرسون
هندرسون که زمانی توسط جک ویلشر بعنوان "فوق ستاره ایرلندی بعدی" توصیف می‌شد، 90 دقیقه کامل مقابل لیتون اورینت در جام حذفی در سال 2011 بازی کرد اما دیگر هرگز برای این باشگاه ظاهر نشد.
 
 
 
کایل بارتلی
بارتلی که قبلاً کاپیتان تیم ذخیره های آرسنال بود، اولین بازی بزرگسالان خود را در شکست مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و سپس به صورت قرضی به شفیلدیونایتد و رنجرز پیوست.
 
این مدافع میانی در سال 2012 با قراردادی دائمی به سوانزی نقل مکان کرد اما در 6 فصل حضورش تنها 36 بازی انجام داد و سپس به وست برومویچ پیوست. وی با هر دو تیم به دست های پایین‌تر سقوط کرد.
 
 
توماس کروز
یک مدافع همه کاره که تنها بازی‌اش برای آرسنال در کنار بارتلی در شکست در یونان انجام شد.
 
پس از جدایی از باشگاه در سال 2011 ، وی یک سال بدون باشگاه بود و در سال 2012 به تورکوی یونایتد پیوست.
 
مصدومیت ها باعث شد کروز در سال 2016 از فوتبال خداحافظی کند.
 
 
آنتونی استوکس
استوکس در دو مقطع متفاوت در هیبرنیان به میدان رفت، اما در سومین دوره بازی خود در ژانویه 2018 برای تیم نیل لنون، بازیکن آزاد اعلام شد.
 
گفته می‌شود استوکس در یک اردوی زمستانی در پرتغال، یک کپسول آتش نشانی را به سمت دو هم تیمی خود نشانه رفت که باعث شد زنگ خطر آتش سوزی هتل آنها در ساعت 5 صبح به صدا درآید.
 
وی سابقه بازی در تیم های ایرانی تراکتورسازی و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.
 
 
 
گلن کامارا
کامارا متولد فنلاند است و در سال 2012 از ساوتند به آرسنال پیوست و در اولین بازی خود در شب تولد 20 سالگی‌اش، شکست 3-0 مقابل شفیلدونزدی در جام اتحادیه را تجربه کرد.
 
پس از حضور قرضی در ساوتند و کلچستر ، کامارا در سال 2017 به داندی پیوست.
 
 
فرانک سیمک
سیمک ملی پوش سابق آمریکایی، با هواداران شفیلدونزدی آشنا است، زیرا بیش از 100 بازی برای جغدها در طول 5 سال حضور در لیگ در دهه 2000 میلادی انجام داده است.
 
مدافع راست همچنین می‌تواند ادعا کند که در فصل شکست ناپذیران برای آرسنال به میدان رفته است، زیرا او تنها بازی خود را در این تیم در پیروزی 5-1 مقابل ولورهمپتون در جام اتحادیه انجام داد و اولین آمریکایی آرسنال شد.
 
با این حال، او در سال 2013 کارلایل یونایتد را ترک کرد و با وجود آنکه در آن زمان تنها 28 سال داشت، اما هرگز باشگاه دیگری پیدا نکرد.
 
 
لی هارپر
هارپر از تیم غیرلیگی سیتیبورن به عنوان گلر ذخیره دیوید سیمن در سال 1994 وارد آرسنال شد و در سه سال حضورش در آرسنال تنها یک بازی انجام داد.
 
 
پل راجرز
بازیکن آکادمی آرسنال در تنها بازی‌اش در آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه در سال 2008 به میدان رفت.
 
راجرز بیشتر دوران حرفه ای خود را در تیم های غیر لیگی سپری کرده است.
 
 
میکل پاپادوپولوس
پاپادوپولوس بازیکن دیگری که حداقل می‌تواند در رزومه خود بازی در تیم شکست ناپذیران را به رخ دوستان خود بکشد، به صورت قرضی از بانیک استراوا به آرسنال پیوست و در پیروزی مقابل ولورهمپتون در جام حذفی جایگزین جرمی آلیادایر شد.
 
این بازیکن 32 ساله بین سال های 2008 تا 2011، شش بازی ملی برای جمهوری چک انجام داده است.
 
 
روی فونته
برادر کوچک خوزه ، مدافع سابق وستهام و ساوتهمپتون که از اسپورتینگ لیسبون به آرسنال پیوست، اما فقط یک بار در جام اتحادیه برای توپچی ها بازی کرد.
 
وی در پرتغال و اسپانیا نیز به میدان رفت، اما این بازیکن 27 ساله در سال 2017 به لندن بازگشت و به فولام پیوست و به آنها کمک کرد تا قبل از پیوستن به صورت قرضی به لیل از چمپیونشیپ صعود کنند.
 
 
یان سلی
سلی 60 بازی در پیراهن آرسنال انجام داد، اما در یک اتفاق ناخوشایند در سن 20 سالگی پای خود را طی یک تصادف کاملاً خرد کرد.
 
در حالی که او دور زمین فوتبال بود، توپچی‌ها سرمربی خود را عوض کردند، علیرغم اینکه گفته شد او در تیم اصلی حضور خواهد داشت، سلی قبل از فروش به فولام، فقط یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی زیر نظر ونگر در برابر چلسی انجام داد.
 
یک بار دیگر پای او در فولام شکست و فقط چند بازی در لیگ انجام داد. تا قبل از کنار گذاشتن فوتبال حرفه‌ای او برای ووکینگ و میدستون بازی کرد.
 
 
جان اسپایسر
اسپایسر در تنها بازی خود برای آرسنال، در پیروزی مقابل روترهام در ضربات پنالتی در جام اتحادیه در سال 2003 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.
 
این هافبک 9 سال را عمدتاً در چمپیونشیپ و لیگ یک (سطح سوم جزیره) گذراند اما پس از ترک ساوتند در سال 2013 موفق به یافتن باشگاه دیگری نشد.
 
 
اولافور اسکولاسون
به نظر می‌رسد بازی مقابل ولورهمپتون در جام اتحادیه در فصل 2003/04 پایان دوران بسیاری از جوانان آرسنال بوده است و اسکولاسون نیز در ناکامی در حضور مجدد با پیراهن آرسنال به سرنوشتی مشابه پاپادوپولوس و سیمک دچار شد.
 
ملی پوش ایسلندی در سال 2005 به برنتفورد پیوست و قبل از بازگشت به فیلکر در سال 2018، در سوئد، دانمارک، بلژیک و ترکیه بازی کرد.
 
 
کریستوفر اولسن
پس از شکست دادن یوونتوس و آژاکس برای جذب این بازیکن 16 ساله، آرسنال فقط یک بار از او بازی گرفت و به باشگاه میتیلند نقل مکان کرد.
 
در سال 2015 او نخستین بار به تیم ملی سوئد دعوت شد، اما پایش در یک جلسه تمرینی شکست.
 
 
دنیل بواتنگ
بعد از خروج از آرسنال ، تمام دوران حرفه‌ای خود را در تیم های دسته پایین گذرانده است.
 
او اکنون در ولینگ یونایتد مشغول به بازی کردن است.
 
 
 
استفان اوکانر
بعد از دوران قرضی در یورک سیتی و ماستریخت، اوکانر در سال 2017 توسط آرسنال بازیکن آزاد شد و توسط نیوکاسل برای تیم زیر 23 ساله‌ها جذب شد و هیچ وقت برای تیم اصلی به میدان نرفت.
 
او در مورد تنها حضور خود در آرسنال که در مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بود، گفت: "این دیوانه کننده بود. من فقط یک سال قبل مدرسه را تمام کرده بودم"
 
"من در حال گرم کردن بودم که استیو بولد انگشت خود را تکان می‌داد. وقتی به پشت سرم نگاه کردم شخص دیگری آنجا نبود.
 
من در زمین مقابل وسلی اسنایدر بازی می‌کردم. به یاد دارم که سال ها او را در فیفا (بازی‌های کامپیوتری) می دیدم. "
 
 
ایسایا رانکین
او در سال 1998 با 1.3 میلیون پوند به بردفورد سیتی پیوست، اما تنها دو سال و نیم بعد با زیان نزدیک به 1 میلیون پوند فروخته شد. او در سال 2014 پس از دو سال حضور در تیم هندمون به حرفه خود پایان داد.
 
 
چوکس آنکه
ونگر در سال 2011 این هافبک تهاجمی را به یحیی توره تشبیه کرد، اما پس از تنها یک بار حضور، آنکه در سال 2014 بازیکن آزاد شد.
 
پس از یک دوره قرضی با کرو که در 82 بازی 24 گل به ثمر رساند، انتظار می‌رفت که او به طور دائم به این باشگاه بپیوندد اما در عوض تصمیم گرفت برای پیوستن به زولته به بلژیک برود.
 
با این حال، مصدومیت فصل دوم او را در این باشگاه گرفتار کرد و او در سال 2016 به انگلستان بازگشت و به میلتون پیوست.
 
 
اسماعیل بن‌ناصر
تعجب آور بود وقتی این ملی پوش الجزایری در سال 2017 اجازه ترک آرسنال را داشت، زیرا یکی از بهترین استعدادهای آکادمی محسوب می‌شد.
 
او به امپولی در سری B پیوست و اکنون در میلان حضور دارد، در حالی که او 19 دقیقه بعد از شکست در جام اتحادیه مقابل شفیلدونزدی جایگزین تئو والکات شد، در حالی که خود والکات 14 دقیقه پیش از آن جایگزین چمبرلین مصدوم شده بود.
 
 
جولیان گری
گری وینگر چپ در سال 2000 از آرسنال به کریستال پالاس نقل مکان کرد و بیش از 100 بازی برای این باشگاه انجام داد و سپس به بیرمنگام ، کاونتری و والسال منتقل شد.
 
پس از اتمام قرارداد با والسال در سال 2011، گری به لیگ قبرس رفت و در سال 2013 با قراردادی کوتاه مدت به سادلرس بازگشت.
 
 
برایان مک گاورن
مک گاورن در سال 2000 به QPR پیوست و قبل از بازگشت به ایرلند، در نوریچ و پیتربورو به میدان رفت.
 
دوران حرفه ای او در سال 2006 پس از ترک واندرز به ​​پایان رسید.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۰
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۰۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰