loading
در حال بررسی درخواست شما
گلری شکست ناپذیر
گلری شکست ناپذیر

گلری شکست ناپذیر

او برای شالکه، میلان و بوروسیا دورتموند بازی کرد و سپس تبدیل به تنها بازیکنی شد که در یک فصل در تمام بازی‌های لیگ برتر بدون شکست بود.
 
او در 25 ژوئیه 2003 به آرسنال پیوست و جای خالی دیوید سیمن را که به تازگی باشگاه را ترک کرده بود پر کرد - درست به موقع و برای یک فصل بدون شکست با آرسنال.
 
 
اما ینس بیشتر از اینکه عضوی از تیم بدون شکست باشد، تنها مردی بود که در هر مسابقه آن فصل بازی کرد.
 
با این حال، او را به خاطر سبک گهگاهی نامنظم و رفتار غیرعادی‌اش به یاد می‌آورند، به‌عنوان مثال زمانی که توپچی‌ها لیگ را در وایت هارت لین بردند، او تنها عضوی از تیم بود که احساس می‌کرد نمی‌تواند قهرمانی لیگ را با هواداران جشن بگیرد؛ زیرا اشتباه او منجر به گل تاتنهام شد.
 
اما علیرغم اینکه او تنها عضو همیشه حاضر در تیم 2003/04 بود، انتقادها از او همیشه ادامه داشت و تا فصل 2004/05 گاهاً با آلمونیا جایگزین می‌شد - اگرچه اشتباهات آلمونیا در نهایت منجر به بازگشت لمن شد.
 
 
همچنین درمورد اینکه لمن و ونگر واقعاً مقابل یکدیگر قرار گرفتند یا خیر، اظهار نظرهای بی پایانی وجود داشت، اما علیرغم انتقادها و نظرات، او در فینال جام حذفی 2005 که آرسنال به دنبال مهار ضربه اسکولز 5-4 در ضربات پنالتی برنده شد، بهترین بازیکن مسابقه بود.
 
 
او تا فصل 2005/06 به بازی ادامه داد و مطمئن شد که آرسنال به رکورد بیشترین کلین شیت متوالی در لیگ قهرمانان اروپا (10) دست یافته است. اما در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 مقابل بارسلونا اخراج شد و در نهایت آرسنال شکست خورد. اما او در آن 853 دقیقه بدون گل به عنوان بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2005/06 انتخاب شد.
 
 
در سال 2008 لمن به اشتوتگارت رفت و پس از اعلام بازنشستگی، به دلیل بحران مصدومیت گلرها (شزنی، فابیانسکی و مانونه) در آرسنال، در 17 مارس 2011 به آرسنال بازگشت.
 
لمن مجدداً قرارداد خود را تا پایان فصل امضا کرد و در بازی آرسنال مقابل وست برومویچ در 19 مارس 2011 به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشت.
 
او دوباره در 10 آوریل 2011، زمانی که آلمونیا در حال گرم کردن مصدوم شد، در بازی خارج از خانه مقابل بلکپول برای آرسنال بازی کرد.
 
 
در تابستان 2017 او به عنوان دستیار مربی در آرسنال مشغول به کار شد، پستی که او تا زمانی که آرسن ونگر در تابستان 2018 آرسنال را ترک کرد، در آن باقی ماند و در آن زمان تمام اعضای کادر با او رفتند. این مایه شرمساری بود زیرا دیدن چگونگی پیشرفت ینس در سال‌های آینده، بسیار سرگرم کننده بود.
 
 
ما برای او آرزوی سلامتی می‌کنیم و از او به خاطر دستاورد بی نظیرش برای حضور در تک تک دیدار‌های فصل شکست ناپذیری تشکر می‌کنیم.
 
او یکی از اعضای هیئت مدیره بنیاد فوتبال جوانان Stiftung Jugendfußball است که در سال 2000 به ابتکار یورگن کلینزمن تأسیس شد. همچنین گزارش شده است که لمان به عنوان سفیر بنیاد Power-Child Campus آفریقای جنوبی که از کودکان مبتلا به HIV و همچنین بنیادهای برت تراتمن، کریستوف متزلدر و باب ویلسون حمایت می‌کند، فعالیت دارد. او همچنین در فیلم تمبا به عنوان مربی فوتبال و استعدادیاب ظاهر شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۳
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع :
بازدید: ۵۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰