loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 3 کوگ 0 (دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)
 آرسنال 3 کوگ 0 (دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)

آرسنال ۳ کوگ ۰ (دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)

تیم بانوان آرسنال دیشب موفق شد با پیروزی مقابل اچ بی کوگ در میدوپارک یک گام به صعود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر شود. 
 
تیم یوناس ایدوال تعداد زیادی از بازیکنان تیمش را در اختیار نداشت لذا با  تغییر نسبت به دیدار قبلی خود که با تاتنهام بود به میدان رفت. کوگ باز هم تیمش را همچون دیدار هفته گذشته تدافعی چیده بود و تنها با یک مهاجم حمله میکرد با این وجود طولی نکشید که آرسنال به گل اول خود رسید. دقیقه 15 روی ارسال خوب بث مید، فورد صاحب موقعیت شد و دروازه ی میهمان دانمارکی اش را گشود. 
 
در ادامه باز هم فرصت هایی توسط کیم لیتل و لیا ولتی داشتیم اما یاران ما نتوانستند دفاع مستحکم کوگ را شکست دهند و نیمه نخست با تک گل کیتلین فورد به پایان رسید. 
 
در نیمه دوم هم آرسنال فرصت هایی داشت. ویویان میدیما میتوانست گل دوم را به ثمر برساند اما موفق نشد. جردن نابز نیز فرصتی که مانوم برایش مهیا کرده بود را از دست داد. اما اواخر این نیمه باز هم مید زمینه ساز گلزنی شد. کرنر ارسالی او به ووبن موی نزدیک شد. او با پرشی زیبا موفق شد با ضربه ی سر دومین گل آرسنال را به ثمر برساند. هیچ بازیکنی به اندازه بث مید در آرسنال پاس گل نداده است. او در مجموع رقابت های این فصل تاکنون 14 پاس گل داده است. 
 
اما تنها دو دقیقه مانده به پایان بازی سومین گل آرسنال به ثمر رسید. استف کتلی به زیبایی میدیما را صاحب موقعیت گلزنی کرد. این مهاجم جوان هلندی نیز با پای چپ دروازه ی میهمان را دوباره باز کرد. 
 
در گروهی که آرسنال حضور دارد اکنون بارسلونا با 12 امتیاز صدرنشین است. آرسنال 9 امتیاز دارد و هوفنهایم تنها 3 امتیاز کسب کرده است. کوگ هم بدون امتیاز در قعر جدول جا گرفته است. 
 
تنها یک بازی به وقفه دیدار های ملی باقی مانده. دیدار بعدی آرسنال یکشنبه مقابل منچستریونایتد در لیگ خواهد بود. توپچی ها در این دیدار میهمان هستند.  

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰