loading
در حال بررسی درخواست شما
هوفنهایم 4 آرسنال 1  ( دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)
هوفنهایم 4 آرسنال 1  ( دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)

هوفنهایم ۴ آرسنال ۱ ( دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)

با وجود شکست سنگین بانوان آرسنال مقابل تیم آلمانی هوفنهایم، توپچی ها موفق شدند به عنوان تیم دوم جدول گروه سی لیگ قهرمانان اروپا به دور یک چهارم نهایی صعود کنند. 
 
در دقایق ابتدایی بازی، کیم لیتل و بث مید موقعیت های خود را برای گلزنی از دست دادند و جولی برند بازیکن هوفنهایم بود که موفق شد از راه نزدیک دروازه لیدیا ویلیامز را باز کرده و گل اول این مسابقه را به ثمر برساند. 
 
اما در ادامه توپچی ها باز هم خلق موقعیت کردند. شوت بث مید مهار شد و در بازگشت به مانا ایوابوچی رسید. او هم توانست از این فرصت استفاده کرده و گل تساوی را به ثمر برساند. 
 
نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید اما نیمه دوم شرایط برای توپچی ها به شدت سخت شد. یاران هوفنهایم بسیار هجومی و جنگنده ظاهر شدند. 
 
گل دوم تیم میزبان روی اشتباه جنیفر بیتی به ثمر رسیده شد. هاگل توانست از این اشتباه استفاده کرده و تیمش را پیش اندازد. دقایقی کوتاه بیشتر طول نکشید که هاگل گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند و پس از او کورلی از فاصله نزدیک دروازه ی ویلیامز را هدف گرفت. پس از به ثمر رسیدن این چهار گل باز هم تیم آلمانی بود که برای گلزنی تلاش میکرد. آنها باید یک گل دیگر میزدند تا موفق شوند جایگاه دوم را تصاحب کرده و به یک چهارم نهایی صعود کنند اما در نهایت موفق نشدند و آرسنال 20 دقیقه پایانی را به خوبی و با سختی مقاومت کرد. 
 
دیدار بعدی آرسنال روز یکشنبه در سوپرلیگ مقابل تیم برایتون خواهد بود. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰