loading
در حال بررسی درخواست شما
11 آمار فوق‌العاده از جوانان آرسنال
11 آمار فوق‌العاده از جوانان آرسنال

۱۱ آمار فوق‌العاده از جوانان آرسنال

در حالی که بازیکنان باتجربه‌تر آرسنال اغلب به خاطر عملکردشان در این فصل مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، بازیکنان جوان‌تر الگو هستند.
 
بازیکنانی مانند امیل اسمیت رو، بوکایو ساکا، گابریل مارتینلی و مارتین اودگارد همگی در هفته های اخیر در فرم درخشانی بوده اند و به توپچی ها کمک کرده اند تا به جمع چهار تیم برتر صعود کنند.
 
 
- آرسنال در این فصل 27 گل به ثمر رسانده که 23 گل توسط ساکا، اسمیت رو، مارتینلی و اودگارد به ثمر رسیده است.
 
- 20 گل از 27 گل آرسنال در لیگ برتر، توسط بازیکنان 23 سال و یا کمتر به ثمر رسیده است.
 
- اسمیت رو (9)، ساکا (7)، مارتینلی (6) و اودگارد (5) همگی در این فصل بر روی گل‌های بیشتری نسبت به جک گریلیش (4) تاثیر مستقیم داشته‌اند.
 
- بدون درنظر گرفتن پنالتی‌ها، تنها محمد صلاح، دیگو ژوتا و جیمی واردی گل‌های بیشتری نسبت به اسمیت رو در لیگ برتر به ثمر رسانده اند.
 
- در طول پیروزی مقابل لیدز، مارتینلی به اولین بازیکن آرسنال بعد از الکسیس سانچز مقابل وستهم در دسامبر 2016 تبدیل شد که در یک بازی لیگ برتر دو گل به ثمر رساند و پنج موقعیت ایجاد کرد.
 
- برای نخستین بار سه بازیکن مختلف 21 ساله یا کمتر برای آرسنال در یک بازی از لیگ برتر گلزنی کردند (مارتینلی، ساکا و اسمیت رو)
 
- مارتینلی اکنون در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 4 گل و 2 پاس گل داده است.
 
- مارتینلی علیرغم دقایق کمتر بازی نسبت به لوکاکو، گل های بیشتری نسبت به وی در لیگ برتر این فصل به ثمر رسانده است.
 
- اسمیت رو بعد از نوانکو کانو در سال 2000، به اولین بازیکن آرسنال تبدیل شده است که در سه بازی متوالی در تمامی رقابت ها به عنوان بازیکن تعویضی موفق به گلزنی می‌شود.
 
- در لیگ برتر این فصل، مارتینلی به طور میانگین هر 101.6 دقیقه یک بار بر روی یک گل تاثیر مستقیم داشته است. اسمیت رو به طور متوسط ​​هر 131 دقیقه، اودگارد هر 213 دقیقه و ساکا هر 189.7 دقیقه یک بار بر روی گل‌ها تاثیر داشته‌اند.
 
- ساکا و اسمیت رو 6 بار در لیگ برتر به یکدیگر پاس گل داده اند. در بین بازیکنان 21 ساله و یا کمتر تنها کریستیانو رونالدو و وین رونی (8) در تاریخ مسابقات بیشتر به یکدیگر پاس گل داده‌اند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۲۹
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Planet Football
بازدید: ۵۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰