loading
در حال بررسی درخواست شما
استینا بلکستینیوس به آرسنال پیوست
استینا بلکستینیوس به آرسنال پیوست

استینا بلکستینیوس به آرسنال پیوست

استینا بلکستینیوس مهاجم 25 ساله سوئدی که شماره 25 آرسنال را هم خواهد پوشید با اتمام قرادادش با تیم هاکن به جمع توپچی ها پیوست. 
 
استینا دو بار با تیم های هاکن و لینکوپینگز در کشورش به عنوان قهرمانی لیگ رسید و فصل 2021 هم به عنوان بهترین گلزن لیگ معرفی شد. بلکستینیوس در تمامی رده های سنی برای تیم ملی کشورش به میدان رفته. سال 2016 و 2020 هم موفق شده مدال نقره المپیک را به گردن بیاوزید. او در جام جهانی سال 2019 نقش کلیدی در رسیدن تیمش به عنوان سوم بازی کرد. 
 
او پس از امضای قرارداد در مصاحبه ای با سایت رسمی آرسنال گفت: " حضور در اینجا فوق العاده است. بسیار خوشحالم که به باشگاه بزرگی مانند آرسنال پیوستم. تصور اولیه ی خیلی خوبی از این باشگاه داشتم، آنها فوتبال واقعا خوبی بازی می کنند و میخواستم جزئی از آن باشم. احساس میکنم که در اینجا می توانم به بازیکن بهتری تبدیل شوم. 
 
یوناس ایدوال هم در مورد خرید جدید تیم گفت: " از اینکه استینا را به خدمت گرفتیم خوشحال هستیم. او استعدادی در سطح جهانیست که کیفیت بیشتر یرا به تیم اضافه میکند. بازی او به خوبی با سبکی که ما در آرسنال به نمایش میگذاریم مطابقت دارد و من مطمئن هستم که او بازی خود را در اینجا به کمک ما به سطح بالاتری خواهد رساند." 
 
کلر ویتلی مدیریت بخش بانوان آرسنال هم در ادامه به سایت رسمی آرسنال گفت: " همه در باشگاه از پس از اعلام عقد قرارداد با استینا هیجانزده هستند. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و تعداد زیادی از باشگاهها علاقمند بودند که با او در تابستان قراداد ببندند. بنابراین ما خوشحالیم از اینکه او را مهاجم آرسنال کردیم. همه ی ما منتظریم او را در پیراهن آرسنال ببینیم. "

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰