loading
در حال بررسی درخواست شما
لیورپول - آرسنال : خواندنی ها
لیورپول - آرسنال : خواندنی ها

لیورپول - آرسنال : خواندنی ها


- پپه رینا فقط چند دقیقه تا ثبت رکوردی جدید فاصله داشت : اولین بازی برابر آرسنال که دروازه اش بسته باقی مانده باشد!! با احتساب بازی هفته ی گذشته ، او تا به حال 12 بار مقابل آرسنال بازی کرده است که در هیچکدام از این بازی ها نتوانسته دروازه اش را بسته نگه دارد که این آمار برای استاد این کار ، کمی عجیب است!!( رینا فصل پیش بیشترین تعداد کلین شیت را در بین دروزاه بانان لیگ برتری داشت)

- پس از اینکه داوید انگوگ هشتمین گل خودش در لیگ برتر را در 39 بازی برای لیورپول به ثمر رساند ، که هر هشتای آنها در آنفیلد زده شده اند ، آرسنال پنجاهمین گل خورده اش در تاریخ لیگ برتر از لیورپول را نیز دریافت کرد. آرسنال بیشتر از هر تیم دیگری از لیورپول گل دریافت کرده است.


- رکورد آرسنال برابر لیورپول از زمان شروع لیگ برتر ، 37 بازی ، 11 برد ، 12 مساوی و 14 باخت است ولی با این حال آنها در 7 دیدار اخیر خود ، از لیورپول شکست نخورده اند.


- توپچی ها از آگوست سال 2000 تا کنون ، اولین بازی لیگ را نباخته است. آنها آخرین بار در سال 2000 در حالی که ویرا با کارت قرمز داور روبرو شده بود ، بازی را نتیجه ی 0-1 مقابل ساندرلند واگذار کردند. رکورد آنها در اولین بازی لیگ برتر اینگونه است : 19 بازی ، 12 برد ، 4 تساوی و 3 باخت.


- در این بازی دو بازیکن تازه وارد ، جو کول و لوران کوشلنی از بازی اخراج شدند که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر رخ داده است. اخراج لوران کاشلنی 78 امین کارت قرمز بازیکنان آرسنال در طول 14 سال مربیگری آرسن ونگر بود. آنها در همین ابتدای کار ، به رکورد 1 اخراجی فصل پیش خود رسیدند!!

تنها بازیکن اخراجی آنها در فصل پیش ، توماس ورمالن بود که در آن بازی نیز ، مارتین اتکینسون ( داور بازی لیورپول - آرسنال ) قضاوت بازی آرسنال - وستهم را بر عهده داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۲۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۱,۲۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰