loading
در حال بررسی درخواست شما
خرید دروازبان یک ضرورت محض است!
خرید دروازبان یک ضرورت محض است!

خرید دروازبان یک ضرورت محض است!

ارسنال دروازبان میخواهد...امروزه همه در بریتانیا بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند.
ارسنال درسالهای اخیر دروازبانان مطمئن ودرجه یکی داشته است اخرینشان هم همان المانی بد اخلاق بود.
اما همه چیز بعد از افول ناگهانی ینس لمن اغاز شد ان دو بازی جهنمی با فولهام و بلکبرن توپ لعنتی بد قلقی میکرد با دستان مطمئن سنگربان توپچیها  ینس دوگل بد خورد تا ونگرنسخه اش را درجا بپیچد!از بازی بعدی ان اسپانیایی غریبه رفت توی دروازه البته فصل قبل هم گاهی بجای لمن بازی میکرد منتها تنها زمانی این اتفاق می افتاد که ینس مصدوم یا خسته بود.
سابقه درست ودرمانی هم نداشت این المونیا همه با دیده شک به او نگاه میکردند تا اینکه با چند نمایش خوب جای المانی مغرور را گرفت! همه میگفتند چه خوب؟ نه پولی خرج کردیم ونه سختی کشیدیم سران باشگاه هم که اصولا پولی در بساطشان نبوده ونیست سرمست ازحضور مطمئن المونیا بی خیال خرید دروازبان شدند واین کشتی بزرگ را با المونیا به دل اقیانوس بی رحم لیگ برترفرستادند.
اما همه چیز ازفصل بعد شروع شد جایی که دیگر لمن هم روی نیمکت تیم نبود تا با اخمهایش به المونیا هشدار دهد شیر همیشه شیر است حتی اگرپیر شده باشد واین شد که المونیا بی رقیب شد! باشگاه برای پر کردن خلاء ینس یک نفر را از لهستان اورد که میگفتند دروازبان است وخیلی هم استعداد دارد اما پس از گذشت 2 سال نه تنها خبری از استعداد نیست بلکه هم اکنون باید تحقیق کنیم تا مشخص شود که ایا فابیانسکی اصولا دروازبان حرفه ای بوده یا نه؟!!
المونیاکه فصل پیش بدون رقیب بود پیراهن ارزشمند شماره یک را به تن کرد چون دیگر المانی مغروری در کارنبود تا برسرش فریاد بزند دست نزن بچه!!!!ان پیراهن دروازبان تیم شکست ناپذیزان است نه بازیچه تو!
اشتباه پشت اشتباه .....امتیازات زیادی را از ارسنال گرفت این المونیا ذخیره اش هم از خودش بدتر!! انیکی اصلا نمیداند که وظیفه دروازبان چیست؟
 ونگر چاره ای نداشت جزحمایت همه جانبه از دروازبانان مضحکش!دائما میگفت که دروازبانان با کیفیتی داریم! اما انقدربه کیفیت دروازبانانش اطمینان داشت که در نیم فصل بجای پرکردن جای خالی ادبایور و فنپرسی مصدوم دنبال خرید توماس سورنسن بود!!!
این روزها همه به ارسن توصیه میکنند که دروازبان بخرد البته ارسنال هم دنبال خرید کردن هست منتها حداکثر با 1 یا نهایتا 2میلیون پوند که با این پول بازیکن نمیتوان خرید نامهای تمام دروازبانان دنیا دراین تابستان به ارسنال گره خورد اما نهایتا از ادلر ونویر واستکلنبرگ رسیدیم به شوارتزر37 ساله واخیرا شی گیون که هواداران به همینها هم راضی هستند.
ارسنال دراین تابستان هم خرجی نکرد شاماک را مجانی گرفت وتنها 10 میلیون یورو بابت مدافع گمنام لورینت فرانسه خرج کرد واز ان سو ادواردو را 7 میلیون یورو به شاختارفروخت یعنی سرجمع 3میلیون یوروهرینه نقل وانتقالات این تیم شده !!!
با این تفاسیر هواداران توقع زیادی از باشگاه ندارند انها تنها یک گلر درجه دو از باشگاه میخواهند تا از شردروازبانان بیکیفیتشان خلاص شوند.
انچه که واضح است این است که ونگر به هیچ وجه نمیتواند دست به ریسک نخریدن دروازبان بزند البته فراموش نشود که ارسنال درخط دفاع هم کمبود بازیکن دارد ولی انجا را میتوان با الکس سانگ پوشش داد ولی کسی نمیتواند جای المونیا و فابیانسکی را پوشش دهد.
همین امروز هم برای خرید دروازبان دیراست باید کاری کرد.
تنها کاری که از هواداران ساخته است انتظاراست باید دید ایا ارسنال توانایی افزایش پیشنهاد 2میلیون پوندی اش را به 4 میلیون مورد نظر فولهام دارد یا نه؟
تازه میفهمم که چرا ینس در هتل عمدا صدای موزیکش را زیاد میکرده تا المونیا راحت نخوابد !چون میدانسته که این اسپانیایی اصلا وابدا به کلاس ارسنال نمیخورد وخواسته همانجا دخلش رابیاورد!
المونیا هم البته اخیرا مصاحبه کرده وتهدید به خروج!این  مصاحبه صدای بلند موزیک لمن  در اردوهای تیم وهنگامی که با المونیا هم اتاق بود را توجیح میکند!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۲۸
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۸۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰