loading
در حال بررسی درخواست شما
23 بازیکن قرضی آرسنال در این فصل و وضعیت آن‌ها
23 بازیکن قرضی آرسنال در این فصل و وضعیت آن‌ها

۲۳ بازیکن قرضی آرسنال در این فصل و وضعیت آن‌ها

آرسنال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، تعدادی از بازیکنان تیم اصلی را به تیم های دیگر قرض داد و این بازیکنان به جمع 17 بازیکن قرضی دیگر در پنجره تابستانی پیوستند.
 
قرض دادن بازیکنان آکادمی برای به دست آوردن تجربه ارزشمند، و برای بازیکنان تیم اصلی، راه خروج سودمند برای قرار دادن بازیکن در ویترین باشگاه است.
 
تعدادی از بازیکنان قرضی فعلی زمانی که باشگاه نتوانست خریداری پیدا کند، به خارج فرستاده شدند، و برخی از آن‌ها در حال معامله در جای دیگری با گزینه‌ها یا تعهداتی برای خرید هستند که می‌توانند در پنجره تابستانی آینده فعال شوند.
 
23 بازیکن در حال حاضر به صورت قرضی به میدان می‌روند و در حالی که برای برخی از آن‌ها آینده بزرگی در باشگاه در نظر گرفته شده است، تعدادی از آنها به زودی برای همیشه از آرسنال خارج خواهند شد.
 
بازیکنانی مانند میگوئل عزیز و جاناتان دینزهی پس از ناکامی در تاثیرگذاری در نیم فصل اول، قرارداد قرضی‌شان فسخ شد و به آرسنال بازگشتند.
 
 
ویلیام سالیبا
 
این بازیکن 21 ساله که در سال 2019 با مبلغی در حدود 27 میلیون پوند به عنوان یک نوجوان به آرسنال پیوست، در 40 بازی خود در این فصل در مارسی در فرم هیجان انگیزی قرار داشته است، تا جایی که برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان فرانسه دعوت شد.
 
در سومین دوره قرضی او از زمان پیوستن به آرسنال، گمانه زنی های زیادی در مورد آینده او در شمال لندن وجود دارد و این مدافع میانی اخیراً اظهار داشت که چقدر از زندگی در مارسی لذت می‌برد.
 
سالیبا قبل از اولین بازی احتمالی خود در فرانسه به RMC Sport گفت: "من هرگز این واقعیت را پنهان نکرده‌ام که اینجا احساس خوبی دارم. اما من آینده ام را نمی دانم.
 
دو ماه از فصل باقی مانده است و مهمترین چیز این است که به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم و تا جایی که ممکن است در لیگ کنفرانس اروپا پیش برویم.
 
فکر می‌کنم در پایان ماه می یا اوایل ژوئن بین آرسنال و مارسی بحث‌هایی صورت خواهد گرفت. آن وقت است که تصمیم می گیریم.''
 
متئو گوندوزی
 
گوندوزی نیز مانند سالیبا در المپیک مارسی حضور دارد. گوندوزی برخلاف سالیبا آینده ای در آرسنال ندارد.
 
در آرسنال، برخی اشتیاق او را ارزیابی می‌کردند، اما برخی دیگر از فقدان نظم و انضباط او انتقاد می‌کردند، و در نهایت توسط میکل آرتتا پس از درگیری با نیل موپی و تخلفات دیگر، تبعید شد.
 
گوندوزی در مارسی عملکرد خوبی دارد، 43 بازی در این فصل انجام داده و اولین دعوتش به تیم ملی فرانسه را در سال 2021 به دست آورد و مارسی تایید کرده است که شرایط برای دائمی شدن قرارداد قرضی او فراهم شده است.
 
گوندوزی پس از تایید ماندن در مارسی به RMC Sport گفت: "این انتخاب با دقت در نظر گرفته شده بود."
 
گفتگوهای بسیار خوبی با رئیس جمهور، مربی و اعضای خانواده من انجام شد. ما واقعاً در مجموع بهترین تصمیم را گرفتیم. برای من، این بهترین انتخابی است که در چند سال اخیر انجام داده‌ام."
 
کنستانتینوس ماوروپانوس
 
مدافع میانی یونانی در حال حاضر به صورت قرضی در اشتوتگارت حضور دارد، جایی که او با 26 بازی در این فصل در آلمان عملکرد خوبی داشته است.
 
با حضور اشتوتگارت در نزدیکی منطقه سقوط، در حال حاضر باشگاه هایی در اطراف این بازیکن 24 ساله چرخیده اند.
 
باشگاه او تقریباً به طور قطع گزینه خرید 3 میلیون پوندی را فعال خواهد کرد و او پیشنهادهایی از بوروسیا دورتموند و وستهم داشته است.
 
آرسنال ممکن است از درج چنین هزینه اختیاری کم پشیمان شود…
 
اینسلی میتلند نایلز
 
اوضاع برای نایلز در تابستان 2020 بسیار خوب به نظر می‌رسید، پس از پیروزی در اولین بازی ملی خود در انگلیس و انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن زمین در پیروزی آرسنال مقابل لیورپول.
 
سردرگمی در مورد پست ترجیحی او منجر به کمبود زمان بازی و متعاقب آن قرض دادن به وست بروم شد، اما پس از بازگشت به تیم اصلی و بازی های نسبتاً خوب، این بازیکن 24 ساله دوباره قرض داده شد، این بار به رم ژوزه مورینیو.
 
پس از یک شروع درخشان، میتلند نایلز در 4 بازی اخیر سری آ بر روی نیمکت حضور داشته و به میدان نرفته است و هنوز تعداد بازی های بیشتری برای آرسنال نسبت به رم در این فصل انجام داده است.
 
هیچ گزینه ای برای خرید در قرارداد او وجود ندارد، اما بعید به نظر می‌رسد که رم برای انتقال دائمی در پایان قرارداد قرضی او تلاش زیادی کند.
 
ریس نلسون
 
این هافبک تهاجمی که زمانی درخشان‌ترین بازیکن آکادمی آرسنال بود، در تلاش برای بازی های بیشتر به‌طور قرضی به فاینورد رفت.
 
این بازیکن 22 ساله 22 بازی برای این باشگاه هلندی انجام داده است، دو گل زده و دو پاس گل داده است، اما هنوز مشخص نیست که آینده او کجا رقم می‌خورد.
 
پابلو ماری
 
مدافع میانی اسپانیایی پس از شکست توسط برنتفورد و چلسی در دو بازی ابتدایی این فصل، دیگر به سختی دیده شد و در ژانویه به صورت قرضی به اودینزه پیوست.
 
این بازیکن 28 ساله از زمان امضای قراردادش 7 بازی در سری آ انجام داده و در آخرین بازی خود مقابل ناپولی از بازی اخراج شد.
 
بعید است که ماری آینده‌ای در آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا داشته باشد.
 
آستون تراستی
 
مدافع میانی 23 ساله در روز پایانی نقل و انتقالات ژانویه از کلرادو راپیدز که مالک آن نیز استن کرونکه است، به آرسنال پیوست و تا پایان فصل به صورت قرضی در کلرادو می‌ماند.
 
پس از این انتقال وی تنها چهار بار در زمین حضور داشته است.
 
رونار الکس رونارسون
 
رونارسون که فصل گذشته قرارداد خود را امضا کرد، چند بازی در لیگ اروپا و جام اتحادیه انجام داد و قبل از اینکه مشخص شود که او از سطح لازم فاصله دارد، این گلر به صورت قرضی به لوون در دسته اول بلژیک فرستاده شد.
 
با 16 بازی در این فصل، این بازیکن 27 ساله در حال حاضر بازی های قرضی بیشتری نسبت به آرسنال داشته است و احتمالا تابستان امسال به طور دائم فروخته خواهد شد.
 
هکتور بلرین
 
بلرین زمانی که به عنوان کاپیتان آینده آرسنال انتخاب شده بود، راه خود را در آرسنال پس از یک سری مصدومیت‌ها و افت بازی گم کرد، اما همچنان یک چهره محبوب در بین هواداران است.
 
بلرین با پیوستن قرضی به رئال بتیس بدون گزینه خرید، شروع خوبی در باشگاه دوران کودکی خود داشت، اما اخیراً نیمکت نشین شده است و یوسف سابالی به وی ترجیح داده شده است.
 
با 27 بازی و 4 پاس گل در این فصل، بتیس ممکن است به دنبال حفظ این بازیکن 27 ساله باشد که بعد از چند سال سخت در شمال لندن واقعاً به تغییر نیاز دارد.
 
لوکاس توریرا
 
هافبکی که هرگز به سطحی که در ابتدای ورودش به باشگاه می‌رسید، نرسید، در دومین دوره قرضی‌اش در دو فصل با یک گزینه 15 میلیون پوندی راهی فیورنتینا شد.
 
توریرا در 28 بازی خود برای باشگاه عملکرد فوق العاده‌ای داشته است، چهار بار گلزنی کرده و جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه را به دست آورده است.
 
فیورنتینا در تابستان به دنبال حفظ توریرا خواهد بود و این بازیکن 26 ساله خوشحال خواهد شد که پس از چند سال هرج و مرج مکانی برای اقامت پیدا کرده است.
 
فولارین بالوگان
 
بالوگان که یک مهاجم با رتبه بالا در آکادمی بود، فصل را در آرسنال شروع کرد، اما به صورت قرضی به میدلزبورو رفت.
 
این بازیکن 20 ساله در 12 بازی چمپیونشیپ 2 گل و 2 پاس گل به ثمر رسانده و به حذف منچستریونایتد و تاتنهام از جام حذفی کمک کرد.
 
جوردی اوسی توتو
 
این مدافع راست که می تواند در بال نیز بازی کند، نیم فصل اول را به صورت قرضی ناموفق در ناتینگهام فارست گذراند اما در ژانویه به صورت قرضی به روترهام پیوست.
 
این بازیکن 23 ساله هفت بازی در کارنامه دارد و به تازگی قهرمان جام Papa Trophy شده است.
 
تایریس جان جولز
 
پس از یک دوره قرضی ناموفق در بلکپول، مهاجم 21 ساله در ژانویه به شفیلدونزدی رفت اما تنها یک بار در هیلزبورو به میدان رفته است.
 
کارل هین
 
دروازه‌بان ملی‌پوش 19 ساله استونیایی در ماه ژانویه به صورت قرضی به تیم چمپیونشیپی ردینگ رفت، جایی که تاکنون 5 بازی انجام داده است.
 
امیدهای زیادی برای درخشش او در آرسنال وجود دارد.
 
هری کلارک
 
این مدافع میانی 21 ساله در ژانویه با قراردادی 18 ماهه به صورت قرضی به هیبرنیان در لیگ برتر اسکاتلند نقل مکان کرد.
 
نیکولای مولر
 
این مهاجم سوئدی در تابستان به دن بوش در دسته دوم هلند پیوست و یک گل و یک پاس گل در هفت بازی برای این باشگاه به ثبت رسانده است.
 
دنیل بالارد
 
این بازیکن 22 ساله دوران بسیار موفقی را در میلوال سپری می‌کند و این مدافع میانی در این فصل 27 بازی انجام داده و یک گل در چمپیونشیپ به ثمر رسانده است.
 
این ملی پوش اهل ایرلند شمالی هنوز مطمئن نیست که آینده‌اش در کجا رقم می‌خورد، زیرا طبق گزارش‌ها، میلوال مشتاق به حفظ او است.
 
بالارد در پاسخ به سوالی درباره آینده خود گفت: "من مطمئن هستم که این موضوعی است که پس از پایان این فصل مورد بحث قرار خواهد گرفت."
 
مت اسمیت
 
این هافبک که در قهرمانی آرسنال در جام حذفی 2020 روی نیمکت بود، به صورت قرضی در دونکاستر حضور دارد و 36 بازی در لیگ یک انجام داده است.
 
اگرچه دونکاستر در منطقه سقوط قرار دارد، اما این بازیکن 21 ساله فصل دلگرم کننده ای را به صورت قرضی پشت سر گذاشته و به عنوان هافبک دفاعی دو پاس گل به نام خود ثبت کرده است.
 
تام اسمیت
 
این بازیکن 20 ساله در تابستان به صورت قرضی به ولینگ یونایتد پیوست اما تنها دو بازی در کارنامه دارد و این دروازه بان در این مدت 7 گل دریافت کرده است.
 
بروک نورتون کافی
 
این بازیکن 18 ساله پس از چند بازی خیره کننده به صورت قرضی در لینکلن سیتی در لیگ یک از زمان انتقال قرضی خود در ژانویه، چشم ها را به خود جلب کرده است.
 
این مدافع راست پیش از این 13 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است، اما با دریبل های هجومی خیره کننده خود همه را در باشگاه تحت تاثیر قرار داده است.
 
تیم آکینولا
 
این هافبک در ژانویه به صورت قرضی به دندی یونایتد پیوست، اما این بازیکن 20 ساله تنها یک بار در لیگ برتر اسکاتلند به میدان رفته است.
 
جردن مک‌انف
 
این بازیکن 21 ساله در ماه فوریه به شلبورن سیتی در زادگاهش ایرلند پیوست و تاکنون 7 بازی در لیگ به نام خود ثبت کرده است.
 
رایان آلبیوسو
 
این مدافع راست 20 ساله در ژانویه به صورت قرضی به کرو الکساندرا رفت و پس از شروع 4 بازی متوالی در لیگ یک، در فوریه مقابل ویگان مصدوم شد و از آن زمان حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۱۷
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۲۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰