loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد تیم بانوان آرسنال در ماهی که گذشت
عملکرد تیم بانوان آرسنال در ماهی که گذشت

عملکرد تیم بانوان آرسنال در ماهی که گذشت

تیم بانوان آرسنال صدرنشین سوپرلیگ انگلیس 22 اسفند در ورزشگاه کروالی میهمان تیم برایتون بود. آنها آن زمان با دو بازی و 5 امتیاز بیشتر نسبت به حریف لندنی خود از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بودند. 
 
تیم ایدوال نیمه اول را به خوبی آغاز کرد اما والش دروازه بان برایتون فرصت های زیادی را از یاران آرسنال گرفت. او در یک صحنه هم دبل سیو داشت و پس از آن شوت زیبای میدیما را مهار کرد. در ادامه آرسنال روی همکاری خوب فورد و بلکستینیوس به گل اول خود رسید. مهاجم سوئدی آرسنال باز هم مثل بازی های گذشته برای تیم جدیدش موفق به گزنی شد. 
 
دومین گل آرسنال هم روی پاس خوب میدیما به مید در محوطه ی جریمه به ثمر رسید. اما بازی با این نتیجه در نیمه اول به پایان نرسید و باز بلکستینیوس برای آرسنال گلزنی کرد. اینبار با ضربه ی سر دقیق روی ارسال فورد دروازه ی برایتونی ها باز شد. اما نیمه ی دوم به اندازه ی اول جذاب نبود. پاریس موقعیت هایی را از دست داد و این دیدار با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید. 
 
27 اسفند ماه شبی بود که توپچی ها در یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل کاونتری یونایتد به میدان رفتند. این بازی در میدوپارک برگزار شد. یاران آرسنال که دیدار قبل مقابل لیورپول به یک پیروزی پرگل رسیدند با اعتماد به نفس زیادی به مصاف حریف ناشناس خود رفتند. 
 
از دختران آرسنال توقع میرفت در نیمه نخست حریف خود را گلباران کنند. اما این نیمه فقط یم گل زدند. بلکستینیوس دقیقه 39 با ضربه ی سر دروازه ی تیم مهمان را باز کرد.
 
با ورود بث مید حملات آرسنال در نیمه دوم بیشتر شد. مید با اولین لمس توپ اولین گلش را در این دیدار به ثمر رساند. اما نکته ی مثبت این بازی باز شدن پای نیکیتا پاریس به گلزنی بود. او مدت ها بود برای آرسنال گل نزده بود که سومین گل توپچی ها در این دیدار توسط او به ثمر رسید. 
 
پس از این گل هم آرسنال دست از حملاتش برنداشت. یک فرصت توسط میدیما از دست رفت اما بلافاصله جبران کرد و این دیدار 4-0 به نفع آرسنال به پایان رسید و توپچی ها به نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند. چلسی حریف آرسنال در نیمه نهایی خواهد بود. 
 
اولین دیدار آرسنال در قرن جدید دیدار با وولفسبورگ در امارات بود. تقابل دو یار قدیمی توپچی ها یعنی دومنیک جانسن و جیل رورد از جذابیت های خاص این دیدار بود. 
 
بامداد پنجم فروردین  وولفسبورگی ها بازی برگشت یک چهارنم نهایی لیگ قهرمانان را خیلی خوب آغاز کردند و در نیمه ی نخست خیلی زود به گل رسیدند. فرصت های زیاد دیگری هم داشتند که یکی از آنها را ووبن موی به خوبی دفع کرد.
 
اما در نیمه ی دوم آرسنال تیم بهتر میدان بود. فرصت های زیادی توسط بث مید و میدیما داشت. توپچی ها حتی توسط بلکستینیوس به گل تساوی رسیدند که آن آفساید اعلام شد. اما در نهایت یک ضربه ی کاشته نیاز بود تا آرسنال دقیقه 89 به گل تساوی برسد. کاشته ی بی دقت توبین هیث را ووبن موی دریافت کرد و توپچی ها را در دراماتیک ترین حالت ممکن به تساوی رساند.
 
دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه فولکس واگن وولفسبورگ 11 فروردین برگزار شد.  دیداری بسیار سخت که از همان ابتدا اختیارش را یاران وولفسبورگ از آن خود گرفتند.
 
دروازه ی زینسبرگر خیلی زود در نیمه اول باز شد و فرصت های دیگری را هم از دست دادند. 
 
نیمه ی دوم  هم چندان چنگی به دل نزد. تعویض های آرسنال ثمری نداشت و شرایط بدتر هم شد. توپچی ها یک توپ را به تیر زدند و دقیقه 73 بود که لیا ویلیامسون دروازه ی خودی را گشود. 
 
نیکیتا پاریس با دروازه بان وولفسبورگ تک به تک شد و به اعتقاد او با خطا توپش سیو شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و این بازی با نتیجه 2-0 (3-1 در مجموع) به نفع وولفسبورگ به پایان رسید و آرسنال از صعود به نیمه نهایی بازماند.
 
اما در این مدت چلسی بازی های معوقه خود را برگزار و به صدر جدول رسید. آرسنال و لستر یکشنبه 14 فروردین در هفته نوزدهم سوپرلیگ باهم رو به رو شدند. خیلی زود در نیمه اول بث مید دروازه ی لستر را باز کرد. فورد پاس گل را داد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
 
نیمه ی دوم پرگل بود. مید در گل دوم آرسنال هم نقش موثری داشت. پاس خوب او به میدیما در محوطه جریمه زمینه ساز این گل شد. بلافاصله بعد باز هم میدیما موفق به گلزنی شد. همکاری مید و پاریس میدیما را در موقعیت گلزنی قرار داد و او این فرصت را از دست نداد. 
 
چهارمین گل را پاریس نزد اما سانتر او به مدافع لسترسیتی برخورد کرد و گل شد. پاریس در پنجمین گل هم نقش داشت. همکاری زیبای مید و پاریس باعث شد توبین هیث نزدیک دروازه توپ را با سینه مهار و وارد دروازه کند. این دیدار 5-0 به پایان رسید. اکنون آرسنال با یک امتیاز کمتر نسبت به چلسی در لیگ دوم است. 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۱۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۴۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰