loading
در حال بررسی درخواست شما
والکات سرحال تر از گذشته است!
والکات سرحال تر از گذشته است!

والکات سرحال تر از گذشته است!


در مورد شناور بودن بازی آرسنال


معتقدم در مجموع همواره در حمله خوب ظاهر شدیم. ولی بلکپول هم زمانی که 11 نفره بودند به گونه ای ظاهر شدند که توانایی خلق خطر را دارند. آنها سعی کردند بازی مثبتی ارائه دهند. زمانی که توپ را پس می گرفتیم بسیار خطرناک بودیم و معتقدم به پختگی کامل رسیده ایم زیرا زمانی که در پایان نیمه ی اول 0-3 جلو بودیم ، بازی را رها نکردیم. همانگونه که می خواستیم به بازی ادامه دادیم و در مجموع به یک پیروزی راحت رسیدیم.


در مورد پختگی تئو والکات


او از هر زمان دیگری سرحال تر است زیرا از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارد. از اینکه در بازی امروز توپ ها و ضربات نهایی را خوب زد خوشحالم. این همواره نشانه ای از پختگی بازیکن است. فراموش نکنیم که او اینکار ها در سرعت بسیار بالایی انجام می دهد به همین خاطر گرفتن بهترین تصمیم ، همیشه کار ساده ای نیست ولی معتقدم در بازی امروز ، او در یک سوم نهایی اکثر تصمیم ها را درست اتخاذ کرد.


در مورد سودی که از استراحت تابستان برده است


او پس از مدت بسیار بسیار زیادی امسال توانست آماده سازی خوبی برای فصل داشته باشد. بدون مشکل پیدا کردن با مصدومیت یا بازگشت دیر به تیم. شما می توانید این نکته را مشاهده کنید. دو یا سه هفته است که می بینیم که او از لحاظ بدنی آماده و سرحال است و این به خاطر آماده سازی خوب برای فصل جدید است.


در مورد واکنش او به از دست دادن جام جهانی


او پسری مصمم است و زندگی را مثبت می بیند. او همواره نیمه ی پر لیوان را در نظر می گیرد. بنابراین نرفتن به جام جهانی را به عنوان یک رقابت دید و این همان خصلت فوق العاده ی تئو است. او 21 سال سن دارد. او تازه در مرحله ای است که خیلی از بازیکنان تازه شروع می کنند. نمی توانید بگویید که او در اوج دوران بازیگری خود وجود دارد زیرا از او چیزهای بسیار بیشتری خواهید دید. دو نکته ی مهم وجود دارد: اول باید این انگیزه و نگرش را با خود حفظ کند و دوم اینکه باید از مصدومیت فاصله بگیرد زیرا این مسئله نیز بسیار مهم است.


در مورد بازگشت روسیچکی به اوج


او هم یکی از بازیکنانی بود که آماده سازی خوبی برای این فصل داشت. او 18 ماه مصدوم بود به همین خاطر بازگشت به دوران آمادگی زمان زیادی می گیرد و زمانی که به آن برسید ، با مشکلات کمی روبرو خواهید شد. معتقدم زمانی که او به عنوان یار تعویضی در بازی با لیورپول به زمین آمد ، تاثیر زیادی بر بازی گذاشت. او از لحاظ فیزیکی نیز سرحال و آماده به نظر می رسد.


در مورد پنالتی و کارت قرمز


از جایی که من ایستاده بودم ، خطا بیرون از محوطه بود ولی فکر می کنم تصمیم از کمک داور بود. صحنه را دیدم ، ولی از روی نیمکت. شما را هم دعوت می کنم که به آنجا بیایید ، دیدن اینکه خارج محوطه بوده یا داخل واقعا سخت است. متاسفانه داور انتخاب دیگری نداشت زیرا خطای بدی نبود و بازیکن نیت بدی نداشت. ولی گرفتن موقعیت گلزنی از تیم حریف کاملا واضح است. احساس می کنم دادن یک کارت زرد هم کفایت می کرد.


در مورد نحوه ی بازی بلکپول


بر این باورم که آنها دو بازی خارج از خانه برابر ویگان و آرسنال داشتند. اگر به آنها می گفتید با دست پر از اینجا بر می گردند ، مطمئنا از همان ابتدا با آن موافقت می کردند. فکر می کنم تصمیم آنها برای بازی کردن ، درست بود.


در مورد تاثیر مارونه شماک


معتقدم او همچنان در حال عادت کردن به سیستم بازی ماست ولی اگر به تاثیر او بر بازی نگاه کنید... او پنالتی را گرفت ، باعث اخراج بازیکن حریف شد ، گل زد و بر روی گل هفته ی پیش نیز تاثیر داشت. او بازیکن کارامدی است و هنوز در حال عادت کردن به سبک بازی ماست. ولی بسیار مطمئنم وقتی که ضربه ی سر امروز او را ببینید ، گل های او در بازی ها بزرگ بسیار حیاتی خواهند بود.


در مورد چگونگی حضور او با رابین ونپرسی


آنها می توانند با یکدیگر نیز بازی کنند ولی در آن صورت سیستم باید 2-4-4 شود. شرایط را بررسی خواهیم کرد ، کمی بستگی دارد ، یکی از آنها می تواند در گوش ها بازی کند و به عمق بزند. ولی در حال حاضر ، بزنم به تخته برای حمله انتخاب های زیادی داریم.


در مورد خرید بازیکنان جدید


مطمئنم که حداقل یک بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد و شاید هم یک به علاوه ی یک!! پیش بینی کردن اینگونه مسائل سخت است زیرا بازار بسیار راکد است ولی می دانم که در پنج روز آخر بسیار شلوغ می شود و اوضاع کاملا عوض می شود.


در مورد شایعات پیرامون مارک شوارزر


بهتر است که ما کارهایی که می کنیم را نگوییم آنها ( فولهام) هم کارهایی که می کنند را اعلام نکنند. معتقدم اینگونه مسائل باید تا حد امکان بی سر و صدا انجام شود. ما همواره به تصمیم باشگاه ها مبنی بر نفروختن بازیکنانشان احترام می گذاریم. نیازی نیست که آنها بدین شکل مسائل را در مطبوعات و رسانه ها پخش کنند. اگر نخواهند بفروشند به ما می گویند و ما به تصمیم آنها احترام می گذاریم. این رفتار با همه همینگونه است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۳۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰