loading
در حال بررسی درخواست شما
درس سختی بود!
درس سختی بود!

درس سختی بود!


تیم تازه لیگ برتری شده ی بلکپول که با برد 4-0 در بازی اول برابر ویگان اتلتیک با شروعی رویایی در آسمان به سر می برد، در دیدار دوم خود با شکست 6-0 مقابل آرسنال ادامه ی سختی را در راهش متحمل شد.
یان هالووی، سرمربی "ساحل نشینان" بلکپول پس از از این بازی در مصاحبه ی خود به اسکای گفت:«به هر حال از قبل هم روز سختی در انتظارمان بود، نیمکت نشینان این تیم هم برای ما ترسناک بودند، صرف نظر از این که واقعا چه کسی آن جا باشد اما با این وجود شروع کاملا عالی ای داشتیم.
بعد از آن سرعت بازی ما را در خود گرفت و داور بازی نیز تصمیمی داشت که حداقل می توان گفت که به نظر سخت گیرانه می رسید. بازیکن ما فقط یک پنالتی نداده بود که بازی را 2-0 کند، بلکه اخراج هم شده بود و من فکر می کنم که به طرزی باورنکردنی سخت گیرانه بود چون او برای توپ رفته بود.
بعد از آن کوهی جلوی ما بود که باید از آن بالا می رفتیم، خوشحالم که فقط با 6 گل این نبرد سخت را به پایان بردیم؛ شاید دیوانه وار به نظر برسد ولی می توانست این اختلاف بیشتر شود و تفاضل گلمان را نیز زیاد کند، دو بازی گذشته و حالا تفاضلمان فقط منهای 2 است!»
او همچنین ادامه داد:«اجرای فلسفه ی هجومیمان که در فصل قبل داشتیم آن هم در این جایگاه سخت است ولی ما خوب توپ را عوض کردیم، خوب حرکت کردیم و در نهایت در اوایل بازی شانس هایی را نیز بوجود آوردیم.»
«فکر می کنم وقتی تئو ولکات گل(اول) را به ثمر رساند، کمی امیدمان را از دست دادیم. آندری آرشاوین بازی درخشانی داشت و یک یک و دوی عالی، نباید فقط آن را تماشا می کردیم ولی همین کار را کردیم و در خط عقب نتوانستیم کار درست را انجام دهیم.
بعد نتیجه ی 2-0 و یک بازیکن کمتر، این بازی را برای ما کشت و فکر می کنم طوری کار را تمام کرد که دیگر فقط یک نمایش برای ما باقی مانده بود. البته از آن به بعد بدترین نبودیم.»
«گرفتن سه امتیاز از دو بازی خارج از خانه برای ما عالی بوده است. ما در برابر تیمی بازی کردیم که سال هایی زیاد را در لیگ قهرمانان تجربه کرده است و یکی از بهترین تیم های اطراف ماست؛ ما برای این بازی دویدیم ولی مجبور بودیم با 10 مرد در برابر آن ها بایستیم. من به آن ها گفتم که حالا باید روی چه چیزی کار کنیم و فکر می کنم از دیدی دیگر باید از این بازی شجاعتی هم بگیریم. حالا می توانم به آن ها نشان دهم که اگر خط عقب زمین را درست نگیرید و یا اگر وقتی که نباید، زمین بخورید یا جایتان را از دست بدهید، آن وقت نخواهید توانست از پس آرسنال بر بیایید.»
«برایم آزار دهنده بود و غرورم در حال کشتن من است. راه زیادی برای رسیدن به نزدیک چیزی مثل آرسنال داریم ولی انتظار داشتم که برنده شویم؟ اگر می شد خیلی خوب بود اما این حقیقت نیست. بگذارید با آن زندگی کنیم.
درس سختی برای ما بود، این طور نیست؟ فکر می کنم گاهی اوقات فوتبال آن ها مثل یک جرقه بود، البته اگر بتوان چنین لغتی برایش به کار برد. این به ما نشان داد چه طور باید روی چمن بازی کرد!
می خواهم آن ها را ستایش کنم. فکر می کنم تئو امروز غیر قابل رقابت بود، کاملا برق مانند و اگر بتواند همواره همین طور تمام کند، تقریبا مهار نکردنی خواهد شد.
من عاشق فوتبال هستم و فکر می کنم سبکی که آرسنال بازی می کند فوق العاده است و ما می خواهیم برای رسیدن به آن تلاش کنیم و کاری که می توانیم را انجام دهیم تا بهتر شویم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۳۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۸۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰