loading
در حال بررسی درخواست شما
دوست دارم مانند هانری پستم را عوض کنم!
دوست دارم مانند هانری پستم را عوض کنم!

دوست دارم مانند هانری پستم را عوض کنم!


مرد جوان توپچی ها که با زدن سه گل توانست شم بالای گلزنی خود را نشان دهد می گوید خوشحال می شود اگر آرسن ونگر او را مانند هانری به مهاجم نوک تبدیل کند!
"رئیس من را به عنوان یک مهاجم خرید ولی من با خوشحالی هرجای دیگری هم برای آرسنال بازی می کنم.
در حال حاضر با حضور رابین و مارونه ، در خط حمله رقابت شدیدی وجود دارد. به همین خاطر تا زمانی که بتواند گل بسازم و هر از گاهی هم گل بزنم ، خوشحال خواهم بود.
ولی اگر رئیس بخواهد من به عنوان مهاجم نوک بازی کنم ، حرفی ندارم. من در تمرینات، نوک حمله بازی می کنم بنابراین می توانم از این تجربه استفاده کنم."

ونگر در زمان حضورش به عنوان مربی در آرسنال ، پست های امانوئل پتی ، فردی لیونبرگ ، سیلوین ویلتورد و ژیلز گریمندی را عوض کرده است ولی معروف ترین و موفق ترین تعویض پست او به تیری هانری مربوط می شود. مهاجم فرانسوی جوانی که در یوونتوس به عنوان گوش چپ به بازی گرفته می شد ولی در آرسنال همواره یک مهاجم نوک بود.


تئو هانری را به عنوان یک اسطوره می شناسد ، ولی معتقد است درس گرفتن از او در حال حاضر بسیار سخت است!! او در مورد ارتباطش با هانری گفت:

" خیر .به هیچ عنوان با او صحبت نکرده ام.البته پیدا کردن او بسیار سخت است و احتمالا قبض تلفن زیادی هم برایم بیاید چون هر شب مزاحمش می شدم!! ولی مطمئنم که او در لیگ امریکا موفق خواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰