loading
در حال بررسی درخواست شما
مغرور نمی شویم!
مغرور نمی شویم!

مغرور نمی شویم!


توپچی ها که در بازی برابر بلکپول به راحتی بر حریف خود غلبه کردند و توانستند 6 گل به ثمر برسانند ، در بازی بعدی خود باید در خانه ی بلکبرن به مصاف این تیم سختکوش بروند.
قهرمان این هفته ی آرسنال ، یعنی تئو والکات معتقد است شرایط بازی با بلکبرن کاملا متفاوت خواهد بود و توپچی ها نباید از نتیجه ی بدست آمده مقابل بلکپول مغرور شوند.
"با این نتیجه مغرور نخواهیم شد.

همه از ما انتظار داشتند که بلکپول را شکست دهیم و آنها نیز جوانمردانه عمل کردند و در بعضی مواقع از بازی ، واقعا فوتبال بازی کردند. هوداران آنها هم در تمام طول بازی با صدای بلند آنها را تشویق می کردند ، درست مانند هواداران ما. بنابراین فکر می کنم آنها این فصل عملکرد خوبی داشته باشند.


ما می خواهیم اینگونه بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و مهمترین مسئله این است که هفته ی بعد مقابل بلکبرن که بازی به ظهر نزدیک تر است چگونه واکنش نشان خواهیم داد.


این ها بازی هایی هستند که به باید در آنها پیروز شویم. شاید این بازی ها در طول فصول گذشته ما را از قهرمانی باز می داشتند بنابراین اینجا جایی است که شخصیت خود را نشان دهیم."


تئو همچنین از بازگشت کاپیتان تیم بسیار خوشحال است. او در مورد فابرگاس نیز گفت:


"او کم کم آمادگی بدنی خود را به دست می آورد. در تمرینات بسیار خوب عمل می کند. او توپ هایی می فرستد که هیچکس دیگری نمی تواند. برگشت او به زمین و دوباره بازی کردنش برای ما بسیار خوشایند است.


جک ویلشر مقابل بلکپول بسیار خوب کار کرد. او نیز پاس های فوق العاده ای می دهد. ما بازیکنان فوق العاده ی زیادی داریم و تا زمانی که بتوانیم آنها را آماده نگه داریم ، تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود.


نیمکت ما هم در این بازی بسیار قوی بود. البته ما سمیر و امانوئل فریمپونگ را به دلیل مصدومیت از دست دادیم - او پیش فصل بسیار خوبی داشت.


مهمترین مسئله این است که مصدومیت نداشته باشیم و در اینصورت فکر می کنم که فقط خوبی را سپری کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰