loading
در حال بررسی درخواست شما
کلید کار ، تمرینات پیش فصل است!
کلید کار ، تمرینات پیش فصل است!

کلید کار ، تمرینات پیش فصل است!


در حالی که تئو فصل پیش در مسابقات قهرمانی زیر 21 ساله های اروپا شرکت داشت و نتوانست تابستان خوبی داشته باشد ، پس از آن با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرد تا جایی که اولین بازی او از ابتدا برای تیم 2ماه پس از شروع لیگ بود.

اما امسال با توجه به سفر نکردن او به آفریقای جنوبی و داشتن یک پیش فصل مناسب ، شرایط او نیز کاملا دگرگون شده تا جایی که در بازی گذشته ی خود توانست اولین هتریکش را برای آرسنال به ثمر برساند. تئو در اینباره می گوید:


"تمرینات پیش فصل بسیار خوبی داشتم. نه فقط من ، بلکه کل تیم. ما تا به حال شکست نخورده ایم و در تابستان توانستم از لحاظ روانی استراحت کنم. بنابراین توانستم به مسائلی فکر کنم و هم اکنون رو به جلو حرکت می کنم.


تمرینات پیش فصل نقش بسیار مهمی دارند. من فصل پیش با بدشانسی مصدومیت روبرو شدم. من 21سال دارم و می خواهم ازین پس هر هفته بازی کنم. بنابراین این فصل برای من بسیار اهمیت دارد.


من کمی بیشتر از گذشته مراقب خودم هستم. من یکی از آخرین نفراتی هستم که تمرین را ترک می کنند. من همواره پس از تمرینات نیز میمانم و مسائلی مانند ضربات ایستگاهی و سانتر کردن را تمرین می کنم.


همه چیز به خودم بستگی دارد بنابراین مراقب خودم هستم و برای بازی کردن مشتاقم."


پس از سوت پایان بازی ، تئو که به دلیل هتریک به یادماندنی اش برنده ی توپ بازی شده بود ، از هم تیمی هایش خواست تا او را امضا کنند. او در مورد اینکار گفت:


"این کار جالبی است که همواره انجام می دهم و امیدوارم که باز هم ازین اتفاقات بی افتد.


من پس از پایان بازی به دنبال توپ رفتن تا آن را پیدا کنم و یکی از توپ جمع کن ها آن را به من داد. ولی اگر راستش را بخواهید ، داشتم فراموشش می کردم.


زدن سه گل حس فوق العاده ای است ولی مهمترین مسئله این است که سه امیتاز را گرفتیم و گلی نیز دریافت نکردیم.


مقابل لیورپول نیز نتیجه ی خوبی گرفتیم و شنبه ، اولین بازی خانگی ، سکوی پرش خوبی بود و معتقدم باید این نتیجه را فراموش کنیم و به آینده بنگریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰