loading
در حال بررسی درخواست شما
ردکردن پیشنهاد آرسنال غیرممکن بود!
ردکردن پیشنهاد آرسنال غیرممکن بود!

ردکردن پیشنهاد آرسنال غیرممکن بود!

سباستین اسکیلاچی مدافع سویا که دراستانه پیوستن به جمع توپچیهای لندن قرارگرفته میگوید رد کردن پیشنهاد ونگر برایش غیرممکن بوده است.
باشگاه سویا اسپانیا تایید کرده که بر سر انتقال اسکیلاچی با ارسنال به توافق رسیده وانتظار میرود که مدافع فرانسوی روز سه شنبه جهت معاینات پزشکی وامضای قرارداد با ارسنال راهی باشگاه شود.
درهمین رابطه اسکیلاچی در مصاحبه با روزنامه گاردین گفت:وقتی که فرانسوی باشی و از ونگرپیشنهادی دریافت کنی رد کردن ان پیشنهاد برایت غیرممکن میشود.
این پیشنهاد برای من بسیار مهم بود وخوشحالم که سویا اجازه داد تا به ارسنال بپیوندم البته شرایط سختی بود ولی تقریبا مطمئن بودم که میخواهم از شانسم استفاده کنم.
اسکیلاچی افزود: میدانستم که اگربرابر براگا به میدان بروم دیگر نمیتوانم در لیگ قهرمانان برای ارسنال بازی کنم بنابراین از بازی کردن دران بازی خود داری کردم.
همواره بازیهای ارسنال را دنبال کرده ام اینجا جایی است که پیرس آنری ویرا وگالاس بازی کرده اند وهم اکنون خوشحالم که من هم جزیی از تاریخ توپچیها خواهم شد.برای من این یک فرصت استثنایی است ومن با خلوص نیت میخواهم جزیی از این رقابت باشم.
درمورد سنم هم بعید میدانم که مشکلی باشد من تجربه زیادی درفوتبال دارم وبازیکنانی که در سن من هستند در اوج دوران بازیگری شان بسرمیبرند.
در صورت امضای قرارداد اسکیلاچی 30 ساله به خط دفاع ارسنال که پس از جدایی گالاس سیلوستره سندروس وکمپبل ضعیف بنظر میرسید اضافه خواهد شد.
باشگاه سویا در بیانیه ای در وبسایتش اعلام کرد:هم اکنون بطوررسمی اعلام میکنیم که دوباشگاه ارسنال و سویا برسر انتقال سباستین اسکیلاچی به توافق رسیده اند واین بازیکن بزودی برای انجام معاینات پزشکی به لندن سفرخواهد کرد توافق نهایی منوط به نتیجه ازمایشات پزشکی خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۱,۲۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰