loading
در حال بررسی درخواست شما
به همین راحتی؟؟!
به همین راحتی؟؟!

به همین راحتی؟؟!


طی هفته ی گذشته انتقالی بی سر و صدا بین دو باشگاه آرسنال و تاتنهام انجام شد، آرام تر از همیشه برای این دو!
گالاس 33 ساله که بر سر قراردادش با آرسنال به توافق نرسیده بود به عنوان بازیکن آزاد به سفیدهای لندنی پیوست.
جرج گراهام سرمربی سابق توپچی ها که تجربه ی حضور روی نیمکت تاتنهام را نیز در همین عنوان داشته است، این انتقال را شوکه کننده دانسته و اعتقاد دارد آرسن ونگر باید تلاش بیشتری برای حفظ شماره ی 10 خود می کرده است.
گراهام در گفتگوی اختصاصی با "تالک اسپورت" گفت:«از این که آرسنال به این راحتی اجازه داد که او برود شگفت زده شده ام! فکر می کنم او یک خرید خیلی خیلی خوب برای تاتنهام است.
او عاشق دفاع کردن است و یک بازیکن بسیار پرتکاپوست و فکر می کنم این درست همان چیزی است که تاتنهام احتیاج داشته است، چون آن ها با مصدومیت لدلی کینگ و جاناتان وودگیت در عقب زمین مشکل داشتند.
آن ها بازیکنی را بدون هیچ پولی گرفته اند که تقریبا می تواند هر هفته برای آن ها بازی کند.»
گراهام برخلاف کسانی که گالاس را بیش از حد برای بازی در آرسنال پیر می دانستند، او را در سن مناسبی می بیند و می افزاید:«آرسنال در گذشته با تیمی قهرمان شده است که خط عقب آن را بازیکنان 34 ،35 و 36 تشکیل داده بودند، کسانی مانند لی دیکسون، نایجل وینتربرن، استیو بولد و تونی آدامز. آن ها در میانه ی دهه ی چهارم عمر خود قهرمانی ها را بدست آوردند و من فقط می توانم این را یک خرید خیلی خوب برای تاتنهام ببینم.
هری (ردنپ) جایزه ی تلاشش برای استفاده از بازیکنانی که به نظر می رسد به پایان راه رسیده اند را گرفت و دو فصل دیگر برای آن ها مهیا کرد. فقط نمی توانم این را درک کنم اگر هواداران مدرن و امروزی نتوانند این را به عنوان انتقالی خوب بپزیرند!»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : talksport.co.uk
بازدید: ۳,۰۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰