loading
در حال بررسی درخواست شما
جایی برای نفس کشیدن فوتبال!
جایی برای نفس کشیدن فوتبال!

جایی برای نفس کشیدن فوتبال!


مدتی از آغاز رقابت ها برای میزبانی جام جهانی 2018 می گذرد و این روزها، روزهای تعیین کننده برای سرزمین مدعی مهد فوتبال است.
در حالی که گروه ویژه ی فیفا چهارشنبه ی این هفته برای بازدید از یکی از ورزشگاه های معرفی شده برای میزبانی انگلستان، سنت جیمزز پارک، راهی نیوکاسل می شوند، مربی فرانسوی آرسنال لب به تمجید از این شهر گشود.
ونگر که سفیر پیشنهادی جام جهانی 2018 نیز می باشد، با خواندن نیوکاسل به عنوان "دژی ورزشی"، آن را جایی می داند که از دروازه ی ورودی اش تیم فیفا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
او که ورزشگاه باشگاه خود، استادیوم امارات را نیز در رقابت برای میزبانی جام جهانی 2018 در کنار دیگر ورزشگاه های انتخاب شده می بیند، به تمجید از شمال شرق و اشتیاق آن ها به فوتبال پرداخت.
«امیدوارم وقتی نمایندگان فیفا این هفته به نیوکاسل می رسند، با دیدن سنت جیمزز پارک، که چگونه بر افق چیره و حکمفرماست، تحت تاثیر قرار گرفته و از آن گیج شوند؛ یک دژ ورزشی و ضربان قلب شهری که فوتبال در آن نفس می کشد!»
«در آن جا عشق به فوتبال قابل احساس است و این همان چیزی است که در مناطق بسیار دیگری از این کشور مانند لیورپول، منچستر، بیرمنگام و لندن نیز حقیقت می یابد.
در هیچ جای دیگری نمی توانید به مرکز شهر های بزرگ و کوچک بروید و در جایی که مردم در حال سر کردن زندگی شان هستند، در دل خیابان ها، استادیوم ها را ببینید. این همان جایی است که مردم یکشنبه ها برای تماشای تیم خود به آن نیاز دارند.»
«من در 1996 به انگلستان آمدم و عاشق شور و شوق فوتبال در اینجا بودم. عاشق هواداران، عاشق نحوه ی انجام بازی ها و عاشق شکلی که این بازی را تبدیل به بخشی مهم از فرهنگ انگلستان کرده است.
فوتبال در قلب جامعه ی ماست و در انواع فرهنگ ها وجود دارد. این جامعه همان طور که میزبان بازیکنان تمام دنیا در لیگ جزیره بوده است، آماده ی خوش آمدگویی به تمام جهان در همین جاست.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۳
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : nufc.co.uk
بازدید: ۱,۰۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰