loading
در حال بررسی درخواست شما
شماره 18 خالی نیست!
شماره 18 خالی نیست!

شماره ۱۸ خالی نیست!


به اعلام سایت رسمی باشگاه آرسنال، امروز سومین خرید این تابستان انجام شد و سباستین اسکیلاچی فرانسوی با قراردادی بلند مدت با مبلغی فاش نشده به شمال لندن پیوست.
مدافع بلند قامت، قدرتمند و باتجربه ی جدید آرسنال سابقه ی 36 بازی در لیگ قهرمانان و رقابت های اروپایی دارد و 21 بار نیز در ترکیب تیم ملی کشورش قرار گرفته است.
سباستین که پیش از حضور در اسپانیا در لیون فرانسه توپ می زد، با این تیم موفق به دو قهرمانی پیاپی در سال های 2007 و 2008 شده بود و قبل از آن نیز در ترکیب فینالیست لیگ قهرمانان سال 2004، موناکو قرار داشت.
اسکیلاچی در اولین مصاحبه ی رسمی خود گفت:« این یک انتقال هیجان انگیز برای من است. آرسن ونگر فردی بسیار قابل احترام است و من بسیار امیدوار به کار کردن زیر نظر او هستم و البته بعضی از بازیکنان آرسنال را نیز از تیم ملی می شناسم. آرسنال تیمی است که نه تنها برای بازی زیبا شناخته می شود، که همواره در کورس رقابت برای قهرمانی در بالاترین سطح نیز شرکت داشته است. از پیوستن به چنین باشگاه خارق العاده ای بسیار هیجان زده ام!»
آرسن ونگر، مرد فرانسوی نیمکت آرسنال نیز درباره ی بازیکن جدیدش می گوید:«سباستین کیفیت بسیاری دارد که با ورودش به ترکیب ما اضافه می کند. او سریع است، تجربه ی بالایی دارد و جنگندگی زیادی در بازی اش می بینید. حضور او تفاوت هایی نسبت به سال قبل برای ما ایجاد می کند تا بتوانیم در این فصل برای قهرمانی رقابت کنیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۵
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰