loading
در حال بررسی درخواست شما
تعجب ونگر از دعوت نشدن جک به تیم کلی
تعجب ونگر از دعوت نشدن جک به تیم کلی

تعجب ونگر از دعوت نشدن جک به تیم کلی

هر چند که بازی در تیم های پایه برای شرایط کنونی جک مفید تر خواهد بود اما آرسن ونگر عقیده دارد که شاگرد جوانش توانایی و قدرت بازی در تیم اصلی انگلستان را داراست . البته او اولین بازی ملی خود را در برابر مجارستان انجام داد اما بعد از آن به تیم زیر 21 ساله ها دعوت شد .

" وقتی اسم او را در فهرست بازیکنان ندیدم تعجب کردم ، اما از طرفی معتقدم که اگر قرار باشد کاپلو او را دعوت کند ولی روی نیمکت بنشاند قطعا تیم زیر 21 ساله ها برای او مفید تر خواهد بود . "

" برای من او کارش را به خوبی انجام داده . اینکه او از ابتدا در یک بازی دوستانه قرار بگیرد سپس اسمش از فهرست خارج شود کمی تعجب آور است ؛ اما در حال حاضر انگلیس میانداران سطح بالا و با تجربه زیادی دارد مثل لمپارد ، جرارد ، بری و میلنر و آنها تلاش می کنند که اسکولز هم دوباره به تیم ملی برگردانند . "

" جک 18 سال دارد و بسیار بسیار جوان است . می توانید بفهمید که به تجربه ی بیشتری نیاز دارد و در تیم زیر 21 ساله ها قطعا آن را بدست خواهد آورد . "

" شاید او در این هفته کمی نزول کرده باشد زیرا در بازی های بزرگی به او بازی داده ام اما با این حال به او ایمان دارم . او در برابر لیورپول و بلکپول بازی کرده و به نظرم در شرایط سنی او باید کمی با احتیاط عمل کرد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۶
به قلم فرزاد قاضی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰