loading
در حال بررسی درخواست شما
تسلیم نخواهم شد!
تسلیم نخواهم شد!

تسلیم نخواهم شد!


لورن کاشیلنی، مدافع مرکزی جدید آرسنال که در اولین فصل حضورش در لیگ انگلستان، روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت، نگران ضعف بدنی یا تجربه نیست و می خواهد با خواص برجسته ی دیگر خود،  کیفیتش را به همه نشان دهد.
لورن پیرامون بازی امروز توپچی ها به "ایوینینگ استاندارد" گفت:« نبردهای تک به تک را دوست دارم، چون رقابت در آن صورت حالتی فیزیکی، تکنیکی و روحی دارد. یک نبرد بزرگ است، قسمتی بلوف و قسمتی حقیقت ولی نمی خواهم بگذارم مهاجمین روی پای بهترشان آزاد باشند و باید خیلی باهوش بود تا این نوع مبارزات را برنده شد.
به سختی کار می کنم و تسلیم نخواهم شد. مثل یک مرد حتی اجازه ی نفس کشیدن را هم به مهاجم ها نمی دهم. از نظر تکنیکی همیشه سخت کار کرده ام، چون مخصوصا در آرسنال، کسی هستم که باید حملات را شروع کنم، پس باید تکنیک لازم را در بازی ام داشته باشم. در این مدت خیلی پیشرفت کرده ام و بازی خوانی ام بهتر شده است و حالا می توانم بفهمم که حریفم می خواهد چه کار کند و توپ را به کجا ببرد.»
«من تکنیک کرسیتیانو رونالدو یا قدرت بدنی ویدیچ را ندارم ولی با کیفیت خودم به سختی خواهم جنگید. سخت کار کرده ام تا به بالاترین درجات برسم و قصد هم ندارم که دست از این تلاش بردارم.
تجربه ی زیادی ندارم و البته می دانم که برای رسیدن به سطح بالا نیازمند آن هستم ولی این چیزی نیست که بتوان روی آن کار کرد و بازی به بازی آن را بدست خواهید آورد.
می دانم که باید از نظر فیزیکی هم پیشرفت کنم؛ بهترین مهاجم جهان نیستم و باید هنوز چیزهایی را بدست آورم ولی با این حال اعتقاد ندارم که برای تبدیل شدن به بهترین مدافع باید فیزیک درشتی داشت، شما می توانید از جنبه های دیگر آن را جبران کنید.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۶
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sport.co.uk
بازدید: ۷۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰