loading
در حال بررسی درخواست شما
ماه آینده مشخص میشود!
ماه آینده مشخص میشود!

ماه آینده مشخص میشود!

ونگر میگوید:"این بسیار ناامید کننده است. در انگلستان، اغلب مصدومیت ها در ماه نوامبر رخ میدهد. به آمار که نگاه میکنید، خواهید دید که مصدومیت ها معمولا در ماه نوامبر رخ میدهند و شما در ماه دسامبر متوجه خواهید شد که آیا میتوانید برای قهرمانی رقابت کنید یا خیر.
"شما میخواهید که تمام بازیکنانتان آماده باشند و تنها تیمی که این فاکتور را در اختیار دارد، چلسی است.
"این موضوع به حجم بازیها مرتبط است. بازی کردن در جام های مختلف، بازیهای ملی و بازیهای آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان که بازیکنان باید در مجموع در 20 مسابقه پشت سر هم به میدان بروند.
"چلسی در بالای جدول به سر میبرد ولی کنترل اوضاع در دست آنها نیست. اگر بازی با چلسی و منچستر یونایتد را پیروز شویم، وضعیت بهتری خواهیم داشت.
"چلسی نشان داده که میتواند به راحتی امتیاز از دست بدهد و این فرصت مناسبی است تا روند با ثبات خود را حفظ کنیم. و این برای ما بسیار زود است تا بر روی مصدومیت بازیکنان چلسی حساب باز کنیم.
"مهمتر از این موضوع برای ما بازیکنان و نیمکت قوی چلسی است. با این وجود باطمینان دارم که تیم ما هم به اندازه کافی قوی و با ثبات است.
"اگر به بازیکنانی که در اختیار داریم نگاه کنید، خواهی دید که بازیکنانی مانند والکات، بنتنر و کلیشی مصدوم هستند ولی هنوز ترکیبی قوی در اختیار داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : --
بازدید: ۴۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰