loading
در حال بررسی درخواست شما
در نیمه ی اول مضطرب بودیم!
در نیمه ی اول مضطرب بودیم!

در نیمه ی اول مضطرب بودیم!



در مورد پیروزی 1-2


همواره پیروز شدن در اینجا دشوار است ولی احساس کردم که بازی را خوب شروع کردیم ، گل فوق العاده ای زدیم و پس از آن معتقدم کمی بیش از حد در کنار آمدن با بازی بلکبرن مضطرب بودیم. در نیمه ی دوم کمی خونسرد تر بودیم و توپ را به خوبی روی زمین به گردش درآوردیم و به خوبی بازی را کنترل کردیم. البته مسلما در 15 یا 20 دقیقه ی پایانی همواره مورد آزمایش قرار خواهید گرفت و به کمی شانس هم نیاز دارید ولی ما به خوبی با آن کنار آمدیم و متعهد نشان دادیم. تا زمانی که نتوانید گل سوم را به ثمر برسانید همواره مقابل تیمی مانند بلکبرن در معرض خطر قرار دارید.


در مورد اینکه چرا فکر می کند تیمش در نیمه ی اول مضطرب بوده است


زیرا ما سال پیش در اینجا شکست خوردیم و خاطرات بدی از اینجا داشتیم و می دانستیم آنها به سبکی بازی می کنند که خوشمان نخواهد آمد به همین خاطر برای کنار آمدن با چنین مسئله ای به اندازه ی کافی اعتماد به نفس نداشتیم. در نیمه ی دوم خیلی بهتر بودیم.


در مورد عملکرد والکات در قیاس با بازی مقابل بلکپول


هفته ی پیش او بیشتر پا به توپ می شد و امروز بسیار حاکم بود. ولی چیزی که از یک مهاجم می خواهید این است که شاید در بعضی بازی ها که موقعیت کمتری نصیبتان می شود ، با این حال سرحال ، آماده و خطرناک باشید و والکات در این بازی از موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد. شما یک مهاجم را از روی امارش ، تعداد گل ها و پاس گلها ، قضاوت می کنید و او امروز آمار بسیار بسیار خوبی داشت. به نظر می رسد که او بسیار اعتماد به نفس پیدا کرده و پیشرفت زیادی داشته است.


در مورد اولین برد خارج از خانه ی آرسنال از سال 2002 برابر تیمی به مربیگری سم آلردایس


برای من شکست دادن بلکبرن در یک بازی خارج از خانه ی دشوار از بردن سم آلردایس مهمتر است. من بازی را به یک مبارزه ی شخصی تبدیل نمی کنم . فکر می کنم که این مسئله مهم باشد. قبل از بازی نیز گفتم که اگر در این لیگ جاه طلب هستید ، باید بلکبرن را در خانه شکست دهید. اگر در آنجا پیروز نشوید و در مقابل دیگر تیم های اینچنینی نیز پیروز نشوید ،تیم های دیگر به جاه طلبی شما احترام زیادی نمی گذارند. به همین خاطر برای ما امتحان مهمی بود.


در مورد اینکه آیا اهمیت تعهد داشتن در چنین بازی هایی را به شاگردانش گوشزد کرده است؟


مسلما بله. بازیکنان ما متعهد هستند. معتقدم داشن تجربه به شما در محوطه ی جریمه آرامش می بخشد. هم از لحاظ دفاعی و هم از لحاظ تهاجمی و این همانجایی است که ما تجربه ی بیشتری داریم حتی اگر در چند صحنه کمی خوش شانس بوده باشیم. ولی کدام تیم با این مدل بازی بلکبرن دچار مشکل نمی شود؟



در مورد حفاظت داور از مدافعان


بله و این همان چیزی بود که ما خواسته بودیم. ما امروز فقط یک کارت زرد داشتیم. زمانی که ژیوه والکات را در گوشه ی زمین متوقف کرد.


در مورد سسک فابرگاس


این اولین بازی او از ابتدا بود. او نشان که کلاس دارد ولی البته هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است. تصمیم داشتم یک ساعت به او بازی دهم ولی فرصت بیشتری به او دادم. او تا دو هفته ی آینده کاملا آماده خواهد شد.


در مورد مصدومیت رابین ونپرسی


قوزک پای او پیچ خورده و در نگاه اول 10 روز است. اگر فردا خبر بدی وجود نداشته باشد ، او دو هفته مصدوم خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰