loading
در حال بررسی درخواست شما
کاش نیمه اول تمام نمی شد!
کاش نیمه اول تمام نمی شد!

کاش نیمه اول تمام نمی شد!


یک بازی سخت و پایاپای از دو تیم آرسنال و بلکبرن در هفته ی سوم مسابقات لیگ برتر انگلستان، شنبه بعد از ظهر انجام شد و بازی پس از 51 دقیقه با گل آندری آرشاوین روس پیروز خود را شناخت.
بازی ای که منجر شد بلکبرن هم چون بازی هفته ی قبل با ساندرلند، باز هم در بازی ای که خود را شایسته ی کسب امتیاز می دید، دست خالی بماند.
سم آلاردایس، مربی کهنه کار بلکبرن راورز در مصاحبه با رادیو راورز پس از بازی برابر شاگردان ونگر گفت:«فکر می کنم عملکردمان در نیمه ی اول بهتر از آن چه بود که تا به حال در برابر پسرهای بزرگ لیگ دیده بودیم. نه فقط به خاطر شانس هایی که ایجاد کردیم، بلکه به خاطر زمان هایی که به نظر می رسید در فرم حمله حتی بهتر از آرسنال بودیم.
روی نقشه ی بازی مان سخت کار کرده بودیم تا آرسنال را در خط جلو نگه داریم و از کناره ها توپ را پشت سر آن ها ببریم، جایی که می توانستیم از آن به موفقیت برسیم و باید بیشتر روی آن تمرکز می کردیم.
مثل همیشه اگر وقتی جریان بازی را کامل در اختیار می گیرید، نتوانید حریف خود را تنبیه کنید و از موقعیت هایتان گل نسازید، آن وقت حریفی مثل آرسنال می تواند شما را تنبیه کند.
ابتدا روی موقعیتی که پیش آمد و روی ترس ما آن ها با گل اول شان و یک توپ عالی و البته پایانی فوق العاده، ما را مجازات کردند. این(ضربه ی نهایی) در حقیقت همان جایی بود که فرق اصلی ما با آن ها را رقم می زد.
ما خوب موقعیت خلق کردیم و گل اول را نیز دیوف خارق العاده زد، حرکتی از دیوف به خود دیوف. در ادامه می توانستیم حتی جلو هم بیافتیم و فکر می کنم شایسته ی آن نیز بودیم. از آن به بعد بازی پهلو به پهلو پیش رفت و ما دیگر نتوانستیم در نیمه ی دوم مثل نیمه ی اول بازی موقعیت خلق کنیم، البته نمی شد انتظار هم داشت که تمام مدت بازی را برابر آرسنال بتوان موقعیت ایجاد کرد.»
«با توجه به تعادلی که در بازی بود باید یک امتیاز می گرفتیم ولی نگرفتیم. تعداد زیادی بازیکن ندارم که بتوانم با انگشت به آن ها اشاره کنم و بگویم، خیلی خوب بازی نکردید.
ناامید کننده این جا بود که در بازی برابر یکی از بهترین های لیگ نمایشمان خوب بود ولی نتوانستیم از آن نتیجه بگیریم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : rovers.co.uk
بازدید: ۸۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰