loading
در حال بررسی درخواست شما
وقتی استوک شکایت می کند !
وقتی استوک شکایت می کند !

وقتی استوک شکایت می کند !

هفته ی گذشته و پس از باخت استوک سیتی در برابر تاتنهام ، آرسن ونگر با بیان تفاوت های دو ورزش فوتبال و راگبی از مدافعان استوک انتقاد کرد ؛ مربی استوک هم بلافاصله پس از این مصاحبه شکایتی رسمی را به لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلستان ارائه کرده .

داستان از چه قرار است ؟!! ظاهرا در بازی بین استوک و تاتنهام که با برد دو بر یک تاتنهام به پایان رسیده ، ریان شوکراس در صحنه ی سانتر توپ از نقطه ی کرنر گومس دروازه بان تاتنهام را با تنه ی خود مهار کرده و رابرت هوت او را به درون دروازه هل داده است و سرانجام منجر به گل شده .  

آرسن ونگر با انتقاد از این شیوه بازی گفته که دیگر اسم ان را نمی توان فوتبال گذاشت ! آن صحنه بیشتر شبیه به یک بازی راگبی بود !

و اما شاکی شدن مربی استوک !!! وی این چنین خشم خود را نسبت به ونگر بیان کرده : " باشگاه ما بشدت از صحبت های ونگر نامید شده است ، مخصوصا که او درباره شاوکراس صحبت کرده . به نظر ما این طرز بیان و صحبت از شخصی مثل ونگر بعید به نظر می رسد . ما با این مساله بسیار شایسته و قانونی برخورد می کنیم . "

داور آن بازی یعنی کریس فوی ، داور بازی روز شنبه آرسنال و بلکبرن هم بود . به نظر مربی استوک قصد ونگر از ان صحبت ها تحت تاثیر قرار دادن داور برای بازی آرسنال بوده است . همچنین او صحبت های مرد فرانسوی را بسیار بسیار سطح پایین دانسته و مدعی شده که این مشکل را برطرف خواهند کرد .

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۸
به قلم فرزاد قاضی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : اسکای اسپورت
بازدید: ۸۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰