loading
در حال بررسی درخواست شما
حرف آخر را باشگاه ها می زنند
حرف آخر را باشگاه ها می زنند

حرف آخر را باشگاه ها می زنند

آرسن ونگر عقیده دارد حفظ سس فابرگاس از سوی آرسنال در جنجال های نقل و انتقالاتی تابستان نشان از قدرت باشگاه ها در این امر دارد .

فابرگاس نخستین بازی فصل جدید را در برابر بلکبرن تجربه کرد . در پایان فصل گذشته بارسلونا از تمایل خود برای به خدمت گیری فابرگاس از آرسنال خبر داد اما با وارد شدن آرسنال در این نبرد سنگین سرانجام با بازگشت فرانسس از کاتالونیا ماندن وی در کنار توپچی ها قطعی شد .

" معتقدم سس به باشگاه خدمت زیادی کرده و باشگاه های در مقابل آنها بی پاسخ نمانده . معتقدم او شخصا آرسنال را دوست دارد و برای همین است که پیشنهاد ما را پذیرفت . بین ما اعتماد و صداقت برقرار است ."

" همه ی مسائل شخصی هستند اما برای داشتن بازیکنانی خوشحال و راضی شما به باشگاه و بازیکنی احتیاج دارید که راضی باشند . قطعا وقتی بازیکنی می خواهد به تیم دیگری برود یعنی از شرایطش راضی نیست . "

" و وقتی شما می خواهید بازیکنی را به خدمت بگیرید یا بفروشید به سه توافق نامه نیاز دارید . فکر کنم این سه ، دلیل بر برتری نقش بازیکنان در نقل و انتقالات دارد اما با این حال باشگاه هم حرفی برای گفتن در این بین خواهد داشت . "

" نگه داشتن فرانسس برای ما بسیار حیاتی بود چون ما تیم را بر پایه او ساخته بودیم . اما من معتقدم عملکرد بسیار خوبی در بخدمت گیری بازیکن داریم ، و نشان دادیم که می توانیم با سرعت بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۸
به قلم فرزاد قاضی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰