loading
در حال بررسی درخواست شما
حمایت ونگر از گیبس
حمایت ونگر از گیبس

حمایت ونگر از گیبس

پس از اسکن انجام شده بر روی گائل کلیشی مشخص شد که وی به مدت 2ماه قادر به همراهی آرسنال نخواهد بود.
این موضوع سبب باز شدن دری به سوی گیبس 20 ساله است تا بتواند علاوه بر حضور در تیم اول آرسنال، نظر فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی انگلستان را نیز به خود جلب کند.
فابیو کاپلو در دستیارش فنکو بالدینی از تابستان گذشته و در جریان مسابقات زیر 21 سال اروپا کیران جوان را زیر نظر دارند.
آرسن ونگر نیز اعلام کرده است با توجه به مصدومیت کلیشی، گیبس قادر خواهد بود تا در بازی امشب مقابل آلکمار از ابتدا به میدان برود.
ونگر در اینباره گفت:"کاپلو و انگلستان از بازی گیبس خوشحال خواهند شد اگرچه مصدومیت کلیشی ضربه بزرگی برای ما خواهد بود. ولی من بارها اعلام کرده ام که هیچ شکی در مورد کیفیت گیبس ندارم.
"زمانی که گیبس در اردوی تیم زیر 21 سال انگلستان بود با استیوارت پیرس صحبت کردم و او همواره از عملکرد گیبس راضی بود.
"او(گیبس) پتانسیل بالایی دارد و مانند کلیشی بازی میکند. او مانند اشلی کول نیز هست. در مورد این دو بازیکن هر دوی آنها ابتدا نقش تهاجمی داشته اند و سپس به پست دفاع چپ آمده اند.
"هر دوی آنها خیلی زود خود را با شرایط وفق دادند و وارد بازیهای بزرگ شدند. پس آنها شرایط مشابهی دارند و گیبس دارای پتانسیل بسیار بالایی است.
گائل کلیشی در دیدار برابر تاتنهام به سختی بازی را به پایان رساند و در اسکنی که از او گرفته شد، مشخص شد که دارای شکستگی از ناحیه پست است. مصدومیتی که کلیشی را در اواخر فصل گذشته نیز خانه نشین کرده بود.
ونگر در مورد مدافع فرانسوی اش گفت:"کلیشی برای یک یا دو ماه مصدوم خواهد بود و این مدت بسیار زیادی است. در جریان بازی او میتوانست بدون درد بازی کند ولی بعد از هر بازی درد او نسبت به گذشته تشدید میشد، بنابراین اسکنی از وی گرفته شد و مشخص شد که از ناحیه پست کمی شکستگی دارد.
"مصدومیت کلیشی ضربه بزرگی برای ما خواهد بود چون گیبس را مجاب خواهد کرد که هر 3 روز یکبار به میدان برود ولی این موضوع در نهایت باعث بازی کردن گیبس خواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : --
بازدید: ۵۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰