loading
در حال بررسی درخواست شما
روز مرگ نقل و انتقالات
روز مرگ نقل و انتقالات

روز مرگ نقل و انتقالات

امروز آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپاست و این پنجره امروز ساعت 6 به وقت اروپا و تقریبا ساعت 21:30 به وقت ایران بسته خواهد شد .
آرسنالی ها که شدیدا چشم انتظار دروازبانی جدید هستند با توجه به صحبت های دو پهلوی ونگر نیم دانند آیا این انتظار در ساعات پایانی جواب می دهد یا خیر .
آرسن ونگر در آخرین صحبت هایش اعلام کرده بود نقل و انتقالات با وجود خلوتی ممکن است در ساعات پایانی شلوغ شود و این امر برای آرسنال نیز صادق است و به هر صورت آرسنال را مبرا از خرید از ساعات پایانی ندانست .
مارک شوارزر و جدیدا لندریو دروازبانانی هستند که آرسنال را در حال مذاکره با آن ها میدیدند . اما در این بین با توجه به تلاش تیم ها به نظر شوارزر نزدیک ترین گزینه به تیم باشد .
دیلی تلگراف لندن امروز خبر داد آرسنال آخرین پیشنهاد خود را برای مارک امروز ارائه خواهد داد تا آخرین شانس خود را بیازماید .
گفته میشد آرسنال برای این دروازبان 37 ساله 2 میلیون پوند پیشنهاد داده بود که این مبلغ با مخالفت مقامات فولام مواجه شد هر چند فولامی ها سعی در فروش وی به ارسنال دارند .
به گفته تلگراف آرسنال حاضر است آخرین پیشنهاد خود را به ارزش 4 میلیون پوند روانه فولام کند . این در حالی است که برخی خبرگزاری ها نیز از بی میلی ونگر نسبت به خرید وارزر و علاقه وی مبنی بر مذاکره بر سر لندریو دروازبان فرانسوی اعلام کرده اند .
شوارزر در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود :
" منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و بعد از آن بتوانم منتقل شوم . اگر ببینید منظورم چیست .
من امیدوارم این رخ دهد . من همیشه امیدوارم بوده ام . "
با این حال باید تا آخرین ثانیه های نقل و انتقالات امروز منتظر ماند و دید آیا انتقالی دیگر به سبک آرشاوین صورت می گیرد یا خیر .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۹۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰