loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی به بازیکنان قرضی
نگاهی به بازیکنان قرضی

نگاهی به بازیکنان قرضی

به عادت هر سال شماری از توپچی های جوان برای کسب تجربه به دیگر تیم ها میروند و به صورت قرضی در آن تیم ها مشغول بازی می شوند .
نگاهی گذرا به آخرین بازی این توپچی ها در تیم های قرضیشان :

پدرو بوتلهو
بازیکن برزیلی آرسنال که هنوز به دلیل صادر نشدن جواز کار نتوانسته برای آرسنال به میدان برود . وی به صورت قرضی در تیم گاتاگنا بازی می کند و در آخرین بازی این تیم برابر دپورتیوو خرز توانست در پیروزی 4 بر یک تیمش سهم داشته باشد و یک گل به ثمر برساند .
وی این بازی را به عنوان مدافع چپ آغاز کرد و سومین گل بازی را به ثمر ساند .


کایل بارتلی
مدافع آینده دار انگلیسی توپچی ها که این فصل در شفیلد یونایتد مشغول بازی است توانست با عملکرد خوب و نوددقیقه ایش باعث شود تا دروازه شفیلد بسته بماند .
شفیلد در آخرین بازی خود برابر پرستون نورث اند با یک گل به برتری رسید .

 

سانچز وات
مهاجم 20 ساله انگلیسی آرسنال که این فصل به صورت قرضی در لیدز بازی می کند توانست در آخرین بازی لیدز برابر واتفورد 68 دقیقه برای تیمش به میدان برود و در پیروزی یک بر صفر تیمش نقش مهمی ایفا کند .


فرانسیس کوکلین
بازیکن جوان توپچی ها که در تیم سابق کاسیلنی مشغول بازی است در بازی تیم لورینت برابر المپیک لیون روی نیمکت این تیم قرار داشت و نتوانست در طول بازی به میدان برود با این حال لورینت این بازی را با نتیجه دو بر صفر از حریف سر سختش برد .

لوک فریمن
مهاجم توانا و جوان توپچی ها که در تیم یئوویل تاون مشغول بازی است نیز به دلیل مشکل کوچک در پایش روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت و در این بازی مورد استفاده قرار نگرفت . بازی تیم یئوویل برابر اولداهم اتلتیک نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰