loading
در حال بررسی درخواست شما
سهم آرسنال در روز آخر , منفی دو
سهم آرسنال در روز آخر , منفی دو

سهم آرسنال در روز آخر , منفی دو

امروز روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال در اروپا بود و تیم ها تمام تلاش خود را برای به خدمت گیری بازیکنان جدید چه به صورت دائم و چه قرضی انجام دادند .
هر چند از پشت پرده تلاش های احتمالی باشگاه آرسنال خبری منتشر نشده اما به هر صورت آرسنال در این میان سهمی در خرید ها نداشت و دو بازیکن این تیم به صورت قرضی راهی دیگر تیم ها شدند .
گفته میشد آرسنال در این روز به شدت به دنبال مارک شوارزر و یا هر گزینه احتمالی در درون دروازه بود که این امر به هر ترتیب محقق نشد .
آرماند ترائوره که اخبار علاقه مندی یوونتوس به وی چند روز گذشته منتشر شده بود سرانجام به قراردادی یک ساله و به صورت قرضی به باشگاه بزرگ ایتالیایی یوونتوس پیوست .
آرماند می تواند در فصل 2011/2012 برای کسبت تجارب بیشتر در کنار مدافعان تورین در این تیم ایفای نقش کند .


در سوی مقابل ناصر بارازیت که چند سالی است به صورت قرضی در دیگر تیم ها بازی می کند در همین ابتدای فصل با قراردادی یک ساله و برای فصل جاری به صورت قرضی به تیم ویتس آرنهم کشورش هلند پیوست تا بتواند ضمن فرصت یافتن برای بازی در ترکیب اصلی تجارب خوبی در این باره کسب کند .
بازیکن 20 ساله توپچی ها که در همین شهر آرنهم متولد شده در تابستان 2006 به جمع توپچی ها پیوست و برای این تیم در برخی بازی ها به خصوص در کارلینگ کاپ حاضر بود .
وی هم چنین عضو تیم رده های سنی کشورش هلند بوده و امیدوار است برای فصول آینده در ترکیب آرسنال نقشی داشته باشد .

تمامی آرسنالی های ایران آرزوی موفقیت برای این دو جوان توپچی و آینده دار دارند .

در نهایت این تابستان نیز با سه خرید برای آرسنال به پایان رسید . . هر چند به نظر فرم کلی و فعالیت این تابستان نسبت به چند سال اخیر رضایت بیشتری در پی داشت اما با حسابی سر انگشتی می توان دریافت آرسنال در رده ها نخستین کم خرج ترین تیم های امسال قرار داد . به هر صورت آرسن ونگر و یارانش با توجه به دروسی که در فصول گذشته گرفتند امیدوارند در فصل جاری و با استفاده از تجربیات بازیکنان موثرشان فصل پربار برای توپچی ها رقم بزنند .
مروان شاماک , لوران کاسیلنی و سباستین اسکیلاچی بازیکنانی بودند که در این تابستان به جمع توپچی ها اضافه شدند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۱۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰