loading
در حال بررسی درخواست شما
هر هفته بهتر و بهتر
هر هفته بهتر و بهتر

هر هفته بهتر و بهتر

لوران مدافع تازه وادر توپچی ها که متهم به نداشتن قدرت بدنی مناسب است سعی دارد تا بهبود دیگر کیفیت هایش بتواند این نقیصه را پوش دهد هر چند وی عقیده دارد هر فهته وضعیت بهتری دارد و از نظر بدنی و قدرت بدنی در جایگاه بهترین قرار میگیرد .
کمبود قدرت بدنی وی در بازی با بلکبرن و روی گل این تیم کاملا مشهود بود .
وی مصاحبه با تلویزیون آرسنال در این باره گفت :
" بله فکر می کنم می توانستم در آن صحنه توپ را بگیرم و شاید کارت قرمز بازی لیورپول هنوز در ذهنم بود . نمی دانم . تایید می کنم بازی را به خوبی شروع نکردم اما از بازی هایی نظیر این درس های زیادی میگیرم . در مورد وضعیت دفاعی تیم فکر میکنم عملکرد بدی نداشتند .
در باره بازی قبلی روی هم خوب بودیم . بازی بلکبرن بسیار خاص بود و یک فوتبال انگلیسی کامل . توپ های بلند زیادی وجود داشت  . ضربات ایستگاهی و کرنر های زیاد . توپ هایی که کاملا روی سره شما خواهند امد . همیشه بازی برابر این گونه تیم ها سخت است اما ما کیفیت خود را نشان دادیم . فکر میکنم قسمت خاصی از کیفیتمان را نشان دادیم . بازی های زیادی اینگونه خواهند بود و باید سعی کنیم در آن ها عملکرد خوبی داشته باشیم . "

وی همچنین درباره هم بازیش توماس ورمائلن گفت :

" توماس جوان بسیار خوب و قوی ایست . ما درباره بازی ها با هم صحبت می کنیم و بازی در کنار وی بسیار آسان است با وجود اینکه ما مخدت زیادی در تمرینات و بازی های کنار هم نبودیم . همیشه این فکر وجود دارد که می توانید پیشرفت کنید اما این مسئله با زمان نسبت دارد و فکر میکنم می توانم در کنار هم بهتر و بهتر شویم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۱۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal tv
بازدید: ۵۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰