loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس یک توپچی است!!
فابرگاس یک توپچی است!!

فابرگاس یک توپچی است!!

توماس ورمالن ، مدافع بلژیکی و مستحکم آرسنال عقیده دارد با وجود علاقه ی بارسلونا به سسک فابرگاس ، کاپیتان جوان توپچی ها تعهد خود به باشگاه لندنی را نشان داد و در این تیم ماندنی شد. او در مورد فابرگاس می گوید:

" سسک هر روز این را نشان داده که با وجود ابراز علاقه ی بارسلونا، او مصمم است تا تمام توانش را برای باشگاه بزارد ، با این حال که آنها پیشنهاد بارسلونا را رد کردند.


ما نیز سعی کرده ایم تا او به شرایط ایده آلش برسد زیرا ما به کاپیتانمان نیاز داریم. او یک شخصیت بزرگ و تاثیر گذار است. بارسلونا در دل فابرگاس وجود دارد و فراموش کردن چنین چیزی غیر ممکن است. ولی او یک بازیکن فوق العاده است که همواره بسیار حرفه ای عمل کرده است.


هم اکنون او 100% با آرسنال است. می توانید از او این درس را بگیرید که هر اتفاقی که افتاده ، مربوط به گذشته است. قبول نمی کنم که او تابستان بعدی از تیم جدا شود زیرا او در اینجا خوشحال است و برای ما بسیار مهم است. او بازیکنان را در زمین هدایت می کند."






* خبر قبلی از منبع دیگری ترجمه شده بود و اینطور به نظر می رسد که این مصاحبه ، کامل تر و جامع تر است. به همین خاطر این مصاحبه جایگزین مصاحبه ی پیشین شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۱۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۶۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰