loading
در حال بررسی درخواست شما
درک این مصدومیت ها سخت است!
درک این مصدومیت ها سخت است!

درک این مصدومیت ها سخت است!


در حالی که توماس ورمالن و تئو نیز به جمع خیل عظیم مصدومان ملی آرسنال در چند سال اخیر پیوسته اند ، حساسیت بر روی این مسئله روز به روز بیشتر می شود تا جایی که ره آورد هر بازی ملی ، دست کم یک مصدوم است!

آرسن ونگر نیز در مورد این مصدومیت ها توضیح قانع کننده ای پیدا نکرده. در مورد مصدومیت بازیکنانش در بازی های ملی معتقد است:


"هر سال وقتی به بازی های ملی می رویم ، اوضاع همینگونه است و باید با این مسئله کنار بیاییم.


فکر می کنم گاهی اوقات بازیکنان در کشور های کوچک در زمین های متفاوتی و به شیوه های دیگری تمرین می کنند . همچنین آنها پیش از آن بازی های سنگینی مانند بازی ما با بلکبرن نیز داشته اند.


توضیح دادن این مسائل سخت است ولی می دانیم که این هم یکی از مشکلات باشگاه بزرگ بودن است. وقتی بازیکنان به بازی های ملی می روند ،همیشه سالم بر نمی گردند."


سرمربی 61 ساله ی توپچی ها در مورد تئو والکات افزود:


" خبر خوب این است که لیگامنت او که می ترسیدیم پاره شده باشد ، پاره نشده ولی در حرفه ی ما ، 4 تا 6 هفته نیز مصدومیت طولانی مدتی است.


ناراحت کننده است ولی باید با آن کنار بیاییم. قاعدتا وقتی که بازی های ملی فرا می رسد ، اگر تمام بازیکنانتان را سالم تحویل بگیرید ، نوعی معجزه است!!


این مسئله برای تئو ناراحت کننده تر است و هیچوقت نمی توانید بفهمید که این مصدومیت ها بر روی بازیکن چه تاثیرات روحی و روانی ای می گذارد.


در شغل ما مهم است که سالم باشید و بازی کنید. وقتی مصدوم باشید ، جلوی پیشرفت شما را می گیرد و زمانی که پشت سر هم بازی نکنید ، پسرفت می کنید. گاهی اوقات استراحت کردن خوب است ولی مصدومیت فرق دارد.


برای رابین هم همینگونه است. او سختی های زیادی کشیده . اگر فصل پیش را نگاه کنید ، او زمان زیادی مصدوم بود و امسال نیز در اولین بازی ، دوباره مصدوم شد. ولی باز هم باید با آن کنار بیاییم."


آرسنال در 22 روز آینده 7 بازی خواهد داشت و این به معنی فشار زیاد بر روی بازیکنان است. پس از این بازی ها نیز دوباره بازی های ملی شروع خواهند شد که این مسئله می تواند مصدومیت های دیگری را برای باشگاه به ارمغان بیاورد!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۱۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰