loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:آلمونيا به خوبي از پس فشار ها بر آمده!
ونگر:آلمونيا به خوبي از پس فشار ها بر آمده!

ونگر:آلمونيا به خوبي از پس فشار ها بر آمده!

آرسن ونگر امروز از قدرت رقابت پذيري آلمونيا تعريف كرد.آلمونيا كه با نمايش هاي بسيار خوبش در فصل 2007-2008 ينس لمن آلماني را كنار زد چند وقتي به شدت زير انتقاد  و فشار قرار دارد.انتقاد هايي كه فصل پيش به اوج خود رسيد و همه را به فكر انداخت كه ديگر آلمونيا نبايد بازي كند.باشگاه آرسنال هم در همين راستا تلاش هايي را در تابستان انجام داد و در حالي كه به خريد گلر كهنه كار فولام مارك شوارتزر بسيار نزديك بود به علت اينكه مارك هيوز نتوانست جايگزين شايسته اي براي گلر خود پيدا كند در خريد او هم به شكست برخورد كرد و در نهايت كار ونگر امروز لب به ستايش از آلمونيا برداشت و از گلر خود حمايت كرد.
ونگر گفت: من معتقدم كه وقتي شما براي آرسنال بازي ميكنيد تنها شما بايد به من بگوييد كه شما اماده هستيد روي زانو هاي خود را برويد تا براي آرسنال بازي كنيد!من هيچ تاسفي براي كساني كه براي آرسنال بازي ميكنند نخواهم خورد.
من معتقدم شما بايد با رقابت كنار بياييد زيرا كه اين يك بخش از كارتان است.و آلمونيا در اين زمينه به شدت خوب عمل كرده.
هم آلمونيا و هم فابيانسكي به خوبي از عهده فشار و ترديد هاي پيرامونشان برآمدند.و حتي آن دو الان بايد بهتر از پس اين موقعيت بر بيايند زيرا كه ميدانند بازي خواهند كرد.
ونگر در اين مصاحبه ضمن با عظمت دانستن بازي براي آرسنال به اين موضوع نيز اشاره كرد كه آلمونيا و فابيانسكي حال كه ديگر ميدانند كسي خريداري نشده و تنها آنها شانس بازي دارند بايد از موقعيت خود استفاده كنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۱۹
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goonertalk
بازدید: ۷۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰