loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 4 - بولتون 1
آرسنال 4 - بولتون 1

آرسنال ۴ - بولتون ۱

آرسنال برابر بولتون
دومین بازی آرسنال در خانه خود در لیگ برتر در حالی که امروز آرسنال با غایبان بیشتری نسبت به بازی های قبلی مواجه است .
سباستین اسکیلاچی نیز امروز اولین دیدار رسمی خود را برای آرسنال انجام خواهد داد و با لوران کاسیلنی زوج خط دفاع را تشکیل می دهند .

ترکیب آرسنال برای این بازی به شرح زیر است :

مانوئل آلمونیا
امانوئل ابوئه
لوران کاسیلنی
سباستین اسکیلاچی
کایرن گیبز
آندری آرشاوین
سس فابرگاس
توماس روسیچکی
جک ویلشر
الکس سانگ
مروان شاماک

بر روی نیمکت توپجی ها نیز بازیکنان زیر حاضرند :
لوکاژ فابیانسکی
باکاری سانیا
گاول کلیچی
آبو دیابی
سمیر نصری
نوس دنیلسون
کارلوس ولا

نکته جالب در ترکیب امروز آرسنال تغییر 3 بازیکن از 4 بازیکن خط دفاعی است . ورمائلن به دلیل مصدومیت کوچکی که داشت و دو گوش کناری آرسنال باک سانیا و کلیچی ./


در ده دقیقه ابتدایی بازی نسبتا متعادلی نظاره گربدیم و دو تیم سعی در محک زدن همدیگر دارند .
در پانزده دقیقه ابتدایی بازی به طور کلی آرسنال بیشتر صاحب توپ بود اما در موقعیت سازی دو تیم تا به این جا ضعیف کار کرده اند و بیشتر بازی در میانه زمین و با پاس کاری میان بازیکنان همراه است .
تا به این دقیقه بازیکنان بولتون در مجموع بی مهابا تکل می زنند و شاید در راس آن ها بتوان نام کوین دیویسی را آورد که ونگر سعی کرد وی را بازیکن شخنی لقب ندهد . به هر صورت وی تا به این جای کار در چندین صحنه بازیکنان آرسنال را مورد اصابت تکل هایش قرار داده و روی خطایی که روی ویلشر انجام داد اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد . ویلشر نیز با کمک پزک تیم راهی خارج از زمین شد .
نکته جالب این دقایق هواداران آرسنال هستند که در هنگام پا به توپ شدن دیویس وی را هو م یکنند .
دقیقه 20 بازی روی حرکت آرشاوین وی با تکل دفاع بولتون نقش بر زمین شد که البته نظر داور ضربه کرنر است و این تصمیم به نظر درست می رسید . کرنر ارسالی فابرگاس نیز به شکلی خطرناک بار دیگر راهی کرنر شد . این بار کرنر ارسالی فابرگاس با برخورد به دستان شاماک خطای هن تشخیص داده شد .
دقیقه 25 بازی روی یک حرکت سریع و پاس در محوطه و طی یک کشمکش لوران کوشلنی موفق می شود اولین گل خود برای آرسنال را به ثمر برساند . توپی که از مدافعین و دروازبان بولتون گذشته و در دهانه دروازه با ضربه لوران به گل تبدیل می شود .
آرسنال در دقیقه 27 بازی روی یک حرکت زیبای تیمی فابرگاس را صاحب توپ کرد که حرکت و ضربه وی از سمت چپ توسط دروازبان بولتون دفع شد .
بولتونی ها نیز در این دقایق سعی داشتند چند حرکت روی دروازه آرسنال ترتیب دهند که به دلیل تعداد کم بازیکنان در زمین آرسنال نتوانستند این حرکات را به سرانجام برسانند و اندک سانتر های بازیکنان نیز توسط آلمونیا دفاع شده است .
آرسنال در دقیق 30 نیز روی حرکت گوشه زمین زیبای شاماک صاحب موقعیت شد که پاس در عرض وی توسط بولتونی ها دفع شد .
بولتون رفته رفته سعی دارد تا فشار را افزایش دهد . روی یکی از همین حرکات وی ضربه کرنری به دست آمد . کرنر ارسالی نیز با جایگیری خوب بازیکنان دفع شد . در ادامه نیز در حالی که آرسنال می توانست در موقعیت ضد حمله قرار بگیرد خطای گیبز اعلام شد و سانتر ارسالی بازیمنان بولتون نیز ثمری نداشت .
دقیقه 39 بازی بازی باز هم بولتونی ها که کمی روی تکل هایشان رعایت کافی ندارند . این بار فابرگاس در معرض این تکل قرار گرفت و البته خوشبختانه مشکلی برای فابرگاس پیش نمی آید .
دقیقه 42 بازی روی یک پاس در عمق فوق العاده از فابرگاس آرشاوین در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما تعلل .ی باعث شد تا ضربه وی از کنار دروازه به بیرون برود و این موقعیت عالی تبدیل به گل نشود .
دقیقه 44 بازی آرسنال بسیار ساده گل خورد . روی یک حرکت از شاماک وی در محوطه جریمه موقعیتی داشت که تکل و سرنگونی وی حاصلی در پی نداشت و بالافاصله روی یک ضد حمله پاس در عمق و دریبل خوردن آلمونیا و سپس سانتر روی دروازه المندر روی یک ضربه سر دروازه آرسنال را گشود .
بالافاصله روی یک حرکت درون محوطه جریمه فابرگاس از سمت چپ و در زاویه ای بسته صاحب موقعیت شد که شوت وی در دستان دروازبان بولتون قرار گرفت .

در همین لحظه با سوت داور بازی نیمه نخست بازی آرسنال بولتون با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا کوسلنی در این بازی بیشتر از همه در چشم باشد . ابتدا گلزنی وی و در ادامه بازی اشتباه وی روی صحنه گل خوردن .

 

نیمه دوم
در این نیمه دو تیم بیشتر روی به حمله می آورند و بولتون در مجموع کمی بازی را بهتر آغاز کرده است
بازیکنان بولتون نیز هم چنان روی تکل هایشان کنترل خاصر ندارند و کارت زرد های زیادی از داور دریافت کرده اند  .
دقیقه 54 بازی روی یک حرکت خوب که از خط دفاع آرسنال آغاز شد در نهایت توپ به شاماک رسید که پاس نهایی وی به آرشاوین آفساید اعلام شد .
بولتون در این نیمه اکثر حرکات خود را از سمت چپ آرسنال پی ریزی می کند و تا به این جا در برخی موارد موفق به نفذ بوده است. روی یکی از همین حرکات از سمت چپ بولتون صاحب ضربه کرنر شد که سانرت ارسالی ثمری برای آن ها در پی نداشت . به نظر می رسد آرسنال بیش از اندازه در عقب زمین جمع شده است ..
دقیقه 57 بازی روی یک فرار از سمت از چپ و پاس در عرض موقعیت بسیار خوبی برای بولتونی ها شکلگرفت که ضربه توسط آلمونیا دفع شد و البته آفسایدی که اعلام شد .
بالافاصله نیز آرسنال صاحب موقعیت خوبی شد که شوت خطرناک بازیکنا آرسنال توسط دروازبان بولتون به زیبایی راهی کرنر شد . اما سانتر ارسالی فابرگاس توسط مروان شاماک سر زن وارد دروازه بولتون شد تا وی بار دیگر برای توپچی ها گلزنی کند . سانتر فابرگاس و برگشت توپ و دفع توسط آرشاوین و دوباره سانتر فابرگاس که دقیقا روی سر شامامک جفت و جور شد و وی نیز به خوبی دروازه بولتون را باز کرد .
آرسنال اولین تعویض خود در این بازی را انجام می دهد :
آبو دیابی به جای جک ویلشر
باز هم برخورد دو بازیکن روی هوا . باز هم کوین دیویس که بسیار محکم بر روی هوا می =رد این بار در برخورد با کوشلنی هر دوی بازیکنان نقش بر زمین می شوند .
خوشبختانه برای دو بازیکن مشکلی پیش نیامده و دو بازیکن بعد از مداوای پزشکان به بازی ادامه خواهند داد . هواداران نیز هم چنان در حال هو کردن کوین دیویس هستند .
دقیقه 63 بازی بالاخره این داور یکی از بازیکنان بولتون را از زمین بازی اخراج می کند . تمامی بازیکانان بولتون در حال اعتراض به رای داور هستند . کیهیل روی حرکتی که از پشت شاماک را زد به طور مستقیم کارت قرمز دریافت کرد تا مشکلات بولتون دو چندان شود .
دقیقه 69 بازی روی یک حرکت خوب از سمت چپ آرسنال توسط سانگ موقعیتی داشت که پاس در عرض وی جالب نبود و به بولتونی ها رسید .
دقیقه 72 بازی دیابی که روی یک تکل بسیار محکم نقش بر زمین شده بود بعد از چندین دقیقه بازی اضافه تعویض شد . نوس دنیلسون جانشین این بازیکن در زمین است .
دقیقه 77 بازی روی حرکت در عرض خوب آرشاوین و پاس خوب وی توپ به روسیچکی رسید که شوت وی از کنار دروازه به بیرون رفت .
دقیقه 78 بازی نیز روی یک حرکت درون محوطه جریمه پاس آرشاوین به سانگ رسید و وی با یک حرکت خوب و ضربه چیپ و آرومش توانست گل سوم را نیز وارد دروازه بولتون کند .
ولا نیز در این دقایق به جای مروان شاماک به بازی آمد.
دقیقه 83 بازی نیز روی یک پاس در عمق عالی از فابرگاس ولا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه زمینی و خوب وی از بین پاهای دروازبان بولتون به گل بعدی تبدیل شد .
آرسنال که برابر بولتون بی انگیزه در این دقایق قرار گرفته سعی در افزایش آمار گلزنی خود دارد و مشغول حمله است و چند موقعیت نسبتا خوب نیز ایجاد کرد که تبدیل به گل نشد .
آرسنال در دقایق آخر نیز سعی در ایجاد موقعیت های خطرناک داشت اما در دادن پاس های نهایی چندان خوب عمل نکرد . بولتون نیز که خود را شکست خورده دید بازی خوبی در ادامه از خودبه نمایش نگذاشت و بازی سکنی انجام داد .
در نهایت بازی نیز با همین نتیجه به پانا رسید تا آرسنال با کسب سه امتیاز دیگر همچنان بعد از چلسی در رده دوم جدول قرار داشته باشد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۳۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰