loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از بازی با بولتون
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از بازی با بولتون

مصاحبه ی آرسن ونگر پس از بازی با بولتون


در مورد پیروزی 1-4


در مجموع بازی بسیار فشرده بود و ما بر آن مسلط بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی زمانی که با بولتون بازی می کنید ، تا زمانی که نتوانید کار را تمام کنید ، آنها می توانند گل بزنند. می توانید 80 درصد مالکیت داشته باشید ولی باز هم مقابل بولتون بازنده باشید زیرا سانتر ها ، اوت ها و ضربات ایستگاهی می توانند بسیار خطرناک باشند و آنها همچنین در میانه ی زمین نیز بازیکنان خوبی دارند. آنها به سختی ما را تحت فشار گذاشتند و این امر باعث شد تا بازی فیزیکی شود. البته آنها بازی خوبی از خود ارائه کردند.


در مورد سبک بازی بولتون


اوون کویل از نقاط قوت تیمش استفاده می کند. الماندر و دیویس در هوا بسیار قوی هستند. همچنان معتقدم که آنها ترکیب خوبی بین بازی روی زمین و هوا دارند و همچنین نقاط قوت خود را حفظ کردند. برای مدافعان مرکزی ما محک خوبی بود و آن ها از آن سربلند خارج شدند. در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم.


در مورد اینکه بولتون می توانست بیشتر از یک اخراجی داشته باشد


می توانست بازیکنان اخراجی دیگری هم وجود داشته باشد. قضاوت کردن سخت است ولی باید صحنه را دوباره ببینید . معتقدم تکلی که بر روی دیابی زده شد خطرناک بود ، او وضعیت مناسبی ندارد. آنها با تعصب بازی می کردند ولی ما باید صبور می بودیم تا تکنیک و پاس هایمان بر حریف غلبه کند و من مطمئن بودم که این اتفاق می افتد. بسیار مهم بود که اشتباه دومی نکنیم.


در مورد مصدومیت دیابی


یا قوزک است یا ساق پا. در حال حاضر نمی تواند پایش را تکان دهد بنابراین در آینده وضعیتش را بررسی خواهیم کرد.


در مورد بازی هایی که آرسنال در گذشته با مشکل روبرو می شد


ما دو بازی داشتیم ، مقابل بلکبرن و بولتون که دو سال پیش از آنها 6 امتیاز نمی گرفتیم.


در مورد لوران کوشلنی و سباستین اسکیلاچی


فکر نکنید که آنها 18 یا 19 بازی خانگی اینچنینی نصیبشان خواهد شد! آزمایش خوبی برای آنها محسوب می شد و از این مسئله خوشحالم که به عنوان مثال زمانی که به سر کوشلنی ضربه وارد شد ، به بازی برگشت و تک تک ضربات سر را پیروز شد. اینکار برای بازیکنی که از لیگ فرانسه آمده نشانه ی خوبی است.


در مورد نشان دادن تعهد فابرگاس به باشگاه توسط نمایش تحسین برانگیزش


از فابرگاس بازی های خوب دیگری هم دیده ام بنابراین مقایسه کردن سخت است.منکر این قضیه نمی شوم که ماجرایی در مورد بارسلونا وجود داشته ولی همواره متقاعد شده بودم که او واقعا عاشق آرسنال و عاشق فوتبال بازی کردن است.ما همان سبکی بازی می کنیم که او دوست دارد و بازی حول محور او می چرخد. او در این تیم بزرگ شده و اگر بتواند با این تیم به پیروزی برسد ، برای او بزرگترین دستاورد نسبت به هرچیز دیگری است.


در مورد از ابتدا بازی کردن کیرن گیبس


به دلیل برتری او نسبت به کلیچی نبود زیرا گائل بسیار خوب بازی کرده است ولی ما وارد دو ماهی می شویم که هر سه روز بازی خواهیم کرد به همین خاطر گاهی اوقات یک یا دو بازیکنان را عوض می کنم. می خواهم گیبس به شرایط آرمانی بازگردد. این بازی اولین 90 دقیقه ی کامل او بود.


در مورد عملکرد جک ویلشر


او شانس زیادی برای بازی کردن در این فصل دارد. او 18 ساله است و من او را به عنوان بازیکن تیم اول حساب می کنم. زمانی که در زمین است ، کاملا بر بازی متمرکز است. من دیابی ، کلیچی و سانیا را استراحت دادم . همچنین دنیلسون و نصری هم بازی نکردند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰