loading
در حال بررسی درخواست شما
قوانین مالی به نفع ماست!
قوانین مالی به نفع ماست!

قوانین مالی به نفع ماست!

بر اساس مصوبات جدید کمیتیه قانون گذاری اتحادیه ی فوتبال اروپا ، با شروع سال 2012 ، تمامی باشگاه ملزم هستند تا فقط و فقط از سود سالیانه ی خود برای خرج های باشگاه استفاده کنند. بر اساس این قانون که در ماه می امسال تصویب شد ، باشگاه ها باید در یک دوره ی سه ساله ، وضعیت اقتصادی خود را سر و سامان دهند تا بتوانند به حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان خود و لیگ اروپا ادامه دهند.

مسلما این قانون برای باشگاه هایی مانند چلسی و من سیتی که با پول سرمایه داران خارجی دست به خرید های بزرگ می زنند چندان خوشایند نخواهد بود زیرا قدرت آنان را در این زمینه کمتر خواهد کرد.


آرسن ونگر سرمربی توپچی ها در مورد این قانون معتقد است:" اگر این قانون به خوبی اجرا شود ، نفع زیادی برای باشگاه آرسنال خواهد داشت.


نمی خواهم بهانه بیاورم ولی شما می خواهید که یک تشکیلات را درست اداره کنید و معتقدم وقتی که سالی 150 میلیون از دست می دهید ، برای قهرمان شدن شایسته ی تقدیر نیستید.


ولی ما توانسته ایم بدهی های خود را پرداخت کنیم. شاید بعضی از مردم فکر کنند که کار آن باشگاه ها درست است زیرا به مسائل مالی اهمیت نمی دهند ولی اگر زمانی مجبور باشند تا تشکیلاتی را اداره کنند ، فکر نمی کنم که اینکار درست باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰