loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگربال می ماند!
ونگربال می ماند!

ونگربال می ماند!


زمانی که ونگر جانشین جرج گراهام شد ، کمتر کسی پیشبینی چنین موفقیتی را برای او می کرد. ونگر نه تنها افتخارات زیادی برای باشگاه به ارمفان آورد ، بلکه "0-1 به نفع آرسنال" را به "ونگربال" و بازی روان و زیبا تبدیل کرد. مرد فرانسوی توپچی ها در مورد تیم خود می گوید:

"احساس می کنم ما در مرور زمان دارای سبکی تهاجمی شده ایم. مردم به ورزشگاه می آیند و گل های زیادی می بینند و این مهمترین چیز است.


ما بازیکنانی داریم که دارای توانایی های تهاجمی زیادی هستند و بازی گروهی انجام می دهیم و می توانیم اینکار را در سرعت بسیار بالایی انجام دهیم. به همین خاطر می توانیم گل ها و موقعیت های زیادی خلق کنیم.


فکر می کنم هواداران آرسنال هم می خواهند قهرمان شوند و هم سرگرم. هدف ما پیروزی همراه با سبک بازی خودمان است و فکر می کنم اینکار شدنی است.


ما چند سال پیش تصمیم گرفتیم تا تغییری در تیم ایجاد کنیم. تصمیم گرفتیم تیمی متحد تشکیل دهیم و روحیه و نگرشی در تیم ایجاد کنیم که همه ی بازیکنان در امتداد هم حرکت کنند.


این فصل ، فصل مهمی است زیرا باید نشان دهیم که می توانید از پس رقیبان سرسخت خود برآییم. رقیبانی مثل سیتی ، تاتتنهام ، یونایتد و چلسی.


کارسختی خواهد بود ولی ایمان دارم که ما حرف های زیادی برای گفتن داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۲
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal-mania
بازدید: ۷۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰