loading
در حال بررسی درخواست شما
تجربه حکومت در اروپا را داریم
تجربه حکومت در اروپا را داریم

تجربه حکومت در اروپا را داریم

سال گذشته بود که آرسنال باز هم به مراحل بالای حذفی راه یافت اما این بار در دو دیدار دیدنی برابر بارسلونا به میدان رفت و با وجود در اختیار نداشتن شش بازیکن مهم خود در نهایت قافله را به رقیبش واگذار کرد .
به هر ترتیب امسال نیز لیگ قهرمانان بار دیگر کار خود را از سر میگیرد و آرسنال باید در اولین دیدار خود به مصاف براگا پرتقال برود تا شروعی باشد برای یک سال پر امید برای توپچی ها . سالی که ارسن ونگر می خواهد به خاطر هواداران ارسنالی این جام را بالای سر بگیرد .
وقتی از ونگر این سوال مطرح شد که آیا تا به حال به خاطر نبردن لیگ قهرمانان بی خوابی کشیده وی پاسخ داد : قطعا این گونه بوده . شما همیشه اینگونه خواهید بود .
ونگر در ادامه افزود :
“ به هر صورت این مسئاه در فکر شما می رود مثل مسئله مهمی که شما فردا باید به آن برسید . این مسئله به هر ترتیب یک روز قبل و بعد بازی همیش همراه شماست .
ما ترکیب خوبی از کیفیت و جوانی و تجربه در اختیار داریم وقتی می خواهیم بازی کنیم میبینید که تیم دقیقی هستیم و ضربه پذیر نخواهیم بود . برای فتح لیگ قهرمانان اروپا مجهزیم .
درست است که لیگ قهرمانان برای ما به دست نیامده اما تلاش می کنیم در مسیر درست باشی و آن را فتح کنیم . بیشتر شما نگران دیگران هستید تا خودتان و شما می خواهید بهترین را برای کسانی که باشگاه را عاشقانه دوست دارند انجام دهید . برای بازیکنان برای هواداران و هر کسی عاشق باشگاه است .
با نگاهی می توانم بگویم نزدیک ده تیم هستند که برای فتح جام در ومبلی شرایط خوبی دارند . ما تنها تیم مجهز نیستیم . باید فقط نکران خودمان باشیم .
عقیده دارم گروه ما تست خوبی است چرا که فکر می کنم این گروه بیش از آنکه نشان دهد قوی است . باید با براگا آغاز کمیک  .آنها تیم خوبی هستند . آن ها تیم هجومی بسیار خوبی هستند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰